Nemzeti kenyérsütőversenyt szponzorál az ír Aldi
Ismét az Aldi Ireland szponzorálja a Nemzeti Barnakenyér-sütő Versenyt. A megmérettetést olyan szervezetek is támogatják, mint a National Poughing Assiciaton és az Irish Countrywomen’s Association.
A győztes barna kenyért sütő versenyző terméke 12 hónapon át kapható lesz az ír Aldi-üzletekben, ezen kívül részesedést kap a nyereségből, ami akár évi 15.000 eurót is elérheti.
Írország mind a 26 megyéjéből érkeztek nevezések. A hatalamas népszerűségnek örvendő verseny döntőjére szeptemberben kerül sor, adta hírül a Checkout.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >