Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 07. 09:46

Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol nem egészen négy hónapja kezdte annak beszüntetését és digitális felületekkel helyettesítését.

Felismerve, hogy a vásárlók közül sokan továbbra is szeretik, ha a reklámanyagokat kézbe foghatják és lapozgathatják, a diszkontlánc most részlegesen visszavonja döntését, és újra terjeszteni kezdi a nyomtatott akciós újságokat a tesztterület kétharmadán – számolt be a Lebensmittel Zeitung (LZ).

A vásárlóknak digitális csatornák és egy ingyenes reklám-előfizetés állt rendelkezésére a nyomtatott prospektus helyett, amely a vásárlói visszajelzések alapján  továbbra is népszerű maradt. Az Aldi Süd az üggyel kapcsolatban ugyan részletekbe nem bocsátkozott, de az LZ értesülései szerint a papíralapú újságok terjesztésének újrakezdéséről gyorsan született döntés, és a cég regionális napilapokban is hirdetéseket tervez elhelyezni.

Környezetvédelmi okokra hivatkozva a Rewe már tavaly megszüntette nyomtatott újságjait, amivel jelentős költséget is spóroltak. Ennek ellenére egy 2024 áprilisi tanulmány szerint a nyomtatott szórólapok továbbra is a legnépszerűbb reklámeszközök: a megkérdezettek 79%-a heti rendszerességgel böngészi őket.

T-Online.de

Kapcsolódó cikkeink