Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol nem egészen négy hónapja kezdte annak beszüntetését és digitális felületekkel helyettesítését.
Felismerve, hogy a vásárlók közül sokan továbbra is szeretik, ha a reklámanyagokat kézbe foghatják és lapozgathatják, a diszkontlánc most részlegesen visszavonja döntését, és újra terjeszteni kezdi a nyomtatott akciós újságokat a tesztterület kétharmadán – számolt be a Lebensmittel Zeitung (LZ).
A vásárlóknak digitális csatornák és egy ingyenes reklám-előfizetés állt rendelkezésére a nyomtatott prospektus helyett, amely a vásárlói visszajelzések alapján továbbra is népszerű maradt. Az Aldi Süd az üggyel kapcsolatban ugyan részletekbe nem bocsátkozott, de az LZ értesülései szerint a papíralapú újságok terjesztésének újrakezdéséről gyorsan született döntés, és a cég regionális napilapokban is hirdetéseket tervez elhelyezni.
Környezetvédelmi okokra hivatkozva a Rewe már tavaly megszüntette nyomtatott újságjait, amivel jelentős költséget is spóroltak. Ennek ellenére egy 2024 áprilisi tanulmány szerint a nyomtatott szórólapok továbbra is a legnépszerűbb reklámeszközök: a megkérdezettek 79%-a heti rendszerességgel böngészi őket.
T-Online.de
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >