Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol nem egészen négy hónapja kezdte annak beszüntetését és digitális felületekkel helyettesítését.
Felismerve, hogy a vásárlók közül sokan továbbra is szeretik, ha a reklámanyagokat kézbe foghatják és lapozgathatják, a diszkontlánc most részlegesen visszavonja döntését, és újra terjeszteni kezdi a nyomtatott akciós újságokat a tesztterület kétharmadán – számolt be a Lebensmittel Zeitung (LZ).
A vásárlóknak digitális csatornák és egy ingyenes reklám-előfizetés állt rendelkezésére a nyomtatott prospektus helyett, amely a vásárlói visszajelzések alapján továbbra is népszerű maradt. Az Aldi Süd az üggyel kapcsolatban ugyan részletekbe nem bocsátkozott, de az LZ értesülései szerint a papíralapú újságok terjesztésének újrakezdéséről gyorsan született döntés, és a cég regionális napilapokban is hirdetéseket tervez elhelyezni.
Környezetvédelmi okokra hivatkozva a Rewe már tavaly megszüntette nyomtatott újságjait, amivel jelentős költséget is spóroltak. Ennek ellenére egy 2024 áprilisi tanulmány szerint a nyomtatott szórólapok továbbra is a legnépszerűbb reklámeszközök: a megkérdezettek 79%-a heti rendszerességgel böngészi őket.
T-Online.de
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legfrissebb száma!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >