Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol nem egészen négy hónapja kezdte annak beszüntetését és digitális felületekkel helyettesítését.
Felismerve, hogy a vásárlók közül sokan továbbra is szeretik, ha a reklámanyagokat kézbe foghatják és lapozgathatják, a diszkontlánc most részlegesen visszavonja döntését, és újra terjeszteni kezdi a nyomtatott akciós újságokat a tesztterület kétharmadán – számolt be a Lebensmittel Zeitung (LZ).
A vásárlóknak digitális csatornák és egy ingyenes reklám-előfizetés állt rendelkezésére a nyomtatott prospektus helyett, amely a vásárlói visszajelzések alapján továbbra is népszerű maradt. Az Aldi Süd az üggyel kapcsolatban ugyan részletekbe nem bocsátkozott, de az LZ értesülései szerint a papíralapú újságok terjesztésének újrakezdéséről gyorsan született döntés, és a cég regionális napilapokban is hirdetéseket tervez elhelyezni.
Környezetvédelmi okokra hivatkozva a Rewe már tavaly megszüntette nyomtatott újságjait, amivel jelentős költséget is spóroltak. Ennek ellenére egy 2024 áprilisi tanulmány szerint a nyomtatott szórólapok továbbra is a legnépszerűbb reklámeszközök: a megkérdezettek 79%-a heti rendszerességgel böngészi őket.
T-Online.de
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >