Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol nem egészen négy hónapja kezdte annak beszüntetését és digitális felületekkel helyettesítését.
Felismerve, hogy a vásárlók közül sokan továbbra is szeretik, ha a reklámanyagokat kézbe foghatják és lapozgathatják, a diszkontlánc most részlegesen visszavonja döntését, és újra terjeszteni kezdi a nyomtatott akciós újságokat a tesztterület kétharmadán – számolt be a Lebensmittel Zeitung (LZ).
A vásárlóknak digitális csatornák és egy ingyenes reklám-előfizetés állt rendelkezésére a nyomtatott prospektus helyett, amely a vásárlói visszajelzések alapján továbbra is népszerű maradt. Az Aldi Süd az üggyel kapcsolatban ugyan részletekbe nem bocsátkozott, de az LZ értesülései szerint a papíralapú újságok terjesztésének újrakezdéséről gyorsan született döntés, és a cég regionális napilapokban is hirdetéseket tervez elhelyezni.
Környezetvédelmi okokra hivatkozva a Rewe már tavaly megszüntette nyomtatott újságjait, amivel jelentős költséget is spóroltak. Ennek ellenére egy 2024 áprilisi tanulmány szerint a nyomtatott szórólapok továbbra is a legnépszerűbb reklámeszközök: a megkérdezettek 79%-a heti rendszerességgel böngészi őket.
T-Online.de
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >