Németországban terjeszkedik a cseh Rohlik csoport online élelmiszer kereskedő
Németországban is megkezdte a terjeszkedést a Magyarországon a Kifli.hu internetes élelmiszer kiskereskedelmi portállal már sikeresen működő cseh Rohlik csoport.
A Rohlik csoport Münchenben hozta létre Knuspr.de néven működő online élelmiszerboltja első bázisát, amit egy további követ még az idén Frankfurtban, majd jövőre újabb üzletek nyílnak meg Hamburgban, Dortmundban és Kölnben.
A cseh vállalat a magyar Kifli.hu mellett Ausztriában is üzemeltet online élelmiszer kiskereskedelmi portált Gurkerl.at néven. Az élelmiszer kiskereskedelmi szolgáltatás friss regionális termékek, például gyümölcsök, zöldségek, húsok, halak, tejtermékek és pékáruk értékesítésére összpontosítja üzleti modelljét.
„Üzleti modellünk Cseh Köztársaságban, Magyarországon és Ausztriában tapasztalt jelentős sikere megmutatja, hogy milyen gyorsan növekszik a minőségi élelmiszerek online megvásárlásának népszerűsége. Arra számítunk, hogy az online élelmiszervásárlás aránya Németországban a következő öt évben eléri a 30 százalékot, és a Knuspr.de-vel jelentősen hozzájárulunk ehhez a fejlődéshez. Célunk az, hogy három éven belül mintegy 30 millió vásárlót láthassunk el jobb élelmiszerekkel, és középtávon Németország első számú online élelmiszer-kiszállítási szolgáltatójává váljunk” – közölte Erich Čomor, a Knuspr.de vezérigazgatója. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Márciusban is 2,7 százalékos volt az éves infláció Csehországban
Márciusban éves szinten 2,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak Csehországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >