Németországban népszerűsítik a magyar mezőgazdasági termékeket
A német vásárlók 2007. szeptember 10. és 22. között négy nagyváros, Berlin, Lipcse, Halle és Chemnitz öt Kaufhof áruházában ismerhetik meg és vásárolhatják a magyar élelmiszereket és borokat.
Az Agrármarketing Centrum támogatásával idén is megrendezik
a „Magyar Hetek" eladásösztönző akciót Németország keleti tartományaiban. A
METRO-csoporthoz tartozó áruházlánc döntéshozói 2007 tavaszán egy budapesti
árubörze során választották ki az őszi akció szortimentjét. Míg a két berlini
áruházban 2006 őszén megvalósított „Magyar Hetek" során mintegy húsz termelő
cég közel hatvan terméke volt megtalálható a polcokon, addig idén már csaknem
negyven hazai élelmiszeripari és borászati vállalat közel kétszáz különféle
terméke vehetett részt az akcióban.
A termékek folyamatos kóstoltatását az Agrármarketing
Centrum megbízásából a szervezésbe és lebonyolításba bevont berlini
marketingügynökség biztosítja. Az akció időtartama alatt a résztvevő termékek
forgalma várhatóan eléri a 100 ezer eurós nagyságrendet.
Az eladásösztönző akció célja a magyar termékek további
népszerűsítése, az azok iránti érdeklődés felkeltése a németországi vásárlók,
valamint a kereskedelmi döntéshozók részéről, végső soron pedig a piacszerzés,
a résztvevő termékek minél nagyobb arányú belistázása a kereskedelmi láncokban,
áll a társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >