Németországban népszerűsítik a magyar mezőgazdasági termékeket
A német vásárlók 2007. szeptember 10. és 22. között négy nagyváros, Berlin, Lipcse, Halle és Chemnitz öt Kaufhof áruházában ismerhetik meg és vásárolhatják a magyar élelmiszereket és borokat.
Az Agrármarketing Centrum támogatásával idén is megrendezik
a „Magyar Hetek" eladásösztönző akciót Németország keleti tartományaiban. A
METRO-csoporthoz tartozó áruházlánc döntéshozói 2007 tavaszán egy budapesti
árubörze során választották ki az őszi akció szortimentjét. Míg a két berlini
áruházban 2006 őszén megvalósított „Magyar Hetek" során mintegy húsz termelő
cég közel hatvan terméke volt megtalálható a polcokon, addig idén már csaknem
negyven hazai élelmiszeripari és borászati vállalat közel kétszáz különféle
terméke vehetett részt az akcióban.
A termékek folyamatos kóstoltatását az Agrármarketing
Centrum megbízásából a szervezésbe és lebonyolításba bevont berlini
marketingügynökség biztosítja. Az akció időtartama alatt a résztvevő termékek
forgalma várhatóan eléri a 100 ezer eurós nagyságrendet.
Az eladásösztönző akció célja a magyar termékek további
népszerűsítése, az azok iránti érdeklődés felkeltése a németországi vásárlók,
valamint a kereskedelmi döntéshozók részéről, végső soron pedig a piacszerzés,
a résztvevő termékek minél nagyobb arányú belistázása a kereskedelmi láncokban,
áll a társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >