Németországban jelentősen lassult a nagykereskedelmi árak emelkedése márciusban
Németországban erőteljesen lassult a nagykereskedelmi árak emelkedése márciusban – közölte a német statisztikai hivatal, a Destatis pénteken.

A nagykereskedelmi árak alakulása általában előrejelzi a fogyasztói árakét
Márciusban a nagykereskedelmi árak 2 százalékkal nőttek tavaly márciushoz képest, miután februárban még 8,9 százalékos növekedést mértek. Az elemzői várakozások álagában nagyobb, 4,4 százalékos növekedés szerepelt márciusra.
Az előző havihoz mérve a nagykereskedelmi árak növekedése 0,2 százalékra gyorsult a februári 0,1 százalékról. A nagykereskedelmi árak tavaly átlagosan 18,8 százalékkal haladták meg az előző évit Németországban. A nagykereskedelmi árak alakulása általában előrejelzi a fogyasztói árakét.
A Destatis csütörtökön ismertette, hogy Németországban a fogyasztói árak növekedése héthavi mélypontra, 7,4 százalékra lassult a februári 8,7 százalékról.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >