Németországban jelentősen lassult a nagykereskedelmi árak emelkedése márciusban
Németországban erőteljesen lassult a nagykereskedelmi árak emelkedése márciusban – közölte a német statisztikai hivatal, a Destatis pénteken.

A nagykereskedelmi árak alakulása általában előrejelzi a fogyasztói árakét
Márciusban a nagykereskedelmi árak 2 százalékkal nőttek tavaly márciushoz képest, miután februárban még 8,9 százalékos növekedést mértek. Az elemzői várakozások álagában nagyobb, 4,4 százalékos növekedés szerepelt márciusra.
Az előző havihoz mérve a nagykereskedelmi árak növekedése 0,2 százalékra gyorsult a februári 0,1 százalékról. A nagykereskedelmi árak tavaly átlagosan 18,8 százalékkal haladták meg az előző évit Németországban. A nagykereskedelmi árak alakulása általában előrejelzi a fogyasztói árakét.
A Destatis csütörtökön ismertette, hogy Németországban a fogyasztói árak növekedése héthavi mélypontra, 7,4 százalékra lassult a februári 8,7 százalékról.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
A júliusban szigorodó EFO-szabályozás miatt a cégek még inkább nyitottak a diákfoglalkoztatásra
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >