Németországban jelentősen lassult a nagykereskedelmi árak emelkedése márciusban
Németországban erőteljesen lassult a nagykereskedelmi árak emelkedése márciusban – közölte a német statisztikai hivatal, a Destatis pénteken.

A nagykereskedelmi árak alakulása általában előrejelzi a fogyasztói árakét
Márciusban a nagykereskedelmi árak 2 százalékkal nőttek tavaly márciushoz képest, miután februárban még 8,9 százalékos növekedést mértek. Az elemzői várakozások álagában nagyobb, 4,4 százalékos növekedés szerepelt márciusra.
Az előző havihoz mérve a nagykereskedelmi árak növekedése 0,2 százalékra gyorsult a februári 0,1 százalékról. A nagykereskedelmi árak tavaly átlagosan 18,8 százalékkal haladták meg az előző évit Németországban. A nagykereskedelmi árak alakulása általában előrejelzi a fogyasztói árakét.
A Destatis csütörtökön ismertette, hogy Németországban a fogyasztói árak növekedése héthavi mélypontra, 7,4 százalékra lassult a februári 8,7 százalékról.
Kapcsolódó cikkeink
Telemedicina szolgáltatást tesztel a Kaufland Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban csökkent a kiskereskedelmi forgalom októberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyitottak a németek az AI-ügynökökön keresztüli vásárlásra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
