Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely korábban már sikeresen debütált az Egyesült Államokban, Kanadában és több európai országban.
A vállalat célja, hogy a német fogyasztók számára a kényelmet a minőséggel, a megfelelő tápértékkel és az ízélménnyel ötvözze.
A vásárlók hetente 18 féle, dietetikusok által fejlesztett és séfek által frissen elkészített ételopció közül választhatnak, amelyek a legkülönbözőbb étrendi preferenciáknak – beleértve a keto, pescatáriánus, magas fehérjetartalmú és alacsony (550) kalóriatartalmú – elvárásoknak is megfelelnek. Az ételek további kiegészítőkkel, például wellness-shotokkal személyre szabhatók.
A HelloFresh alapítója és vezérigazgatója, Dominik Richter kiemelte, hogy a Factor az Egyesült Államok egyik leggyorsabban növekvő fogyasztói márkájává vált, és most ezt a sikert szeretnék Németországba is átültetni.
A Factor bevezetését a HelloFresh meglévő németországi infrastruktúrája támogatja, és a vállalat globális, szélesebb vásárlóközönséget célzó multi-brand stratégiájának része. Kaylyn Tolzmann, a Factor Europe ügyvezető igazgatója szerint a szolgáltatás kiegészíti a HelloFresh meglévő kínálatát és elsősorban azoknak szól, akik a receptdoboz-szolgáltatást ugyan nem igényelték, de egészséges, főzést nem igénylő étkezési megoldást keresnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >