Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely korábban már sikeresen debütált az Egyesült Államokban, Kanadában és több európai országban.
A vállalat célja, hogy a német fogyasztók számára a kényelmet a minőséggel, a megfelelő tápértékkel és az ízélménnyel ötvözze.
A vásárlók hetente 18 féle, dietetikusok által fejlesztett és séfek által frissen elkészített ételopció közül választhatnak, amelyek a legkülönbözőbb étrendi preferenciáknak – beleértve a keto, pescatáriánus, magas fehérjetartalmú és alacsony (550) kalóriatartalmú – elvárásoknak is megfelelnek. Az ételek további kiegészítőkkel, például wellness-shotokkal személyre szabhatók.
A HelloFresh alapítója és vezérigazgatója, Dominik Richter kiemelte, hogy a Factor az Egyesült Államok egyik leggyorsabban növekvő fogyasztói márkájává vált, és most ezt a sikert szeretnék Németországba is átültetni.
A Factor bevezetését a HelloFresh meglévő németországi infrastruktúrája támogatja, és a vállalat globális, szélesebb vásárlóközönséget célzó multi-brand stratégiájának része. Kaylyn Tolzmann, a Factor Europe ügyvezető igazgatója szerint a szolgáltatás kiegészíti a HelloFresh meglévő kínálatát és elsősorban azoknak szól, akik a receptdoboz-szolgáltatást ugyan nem igényelték, de egészséges, főzést nem igénylő étkezési megoldást keresnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >