Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely korábban már sikeresen debütált az Egyesült Államokban, Kanadában és több európai országban.
A vállalat célja, hogy a német fogyasztók számára a kényelmet a minőséggel, a megfelelő tápértékkel és az ízélménnyel ötvözze.
A vásárlók hetente 18 féle, dietetikusok által fejlesztett és séfek által frissen elkészített ételopció közül választhatnak, amelyek a legkülönbözőbb étrendi preferenciáknak – beleértve a keto, pescatáriánus, magas fehérjetartalmú és alacsony (550) kalóriatartalmú – elvárásoknak is megfelelnek. Az ételek további kiegészítőkkel, például wellness-shotokkal személyre szabhatók.
A HelloFresh alapítója és vezérigazgatója, Dominik Richter kiemelte, hogy a Factor az Egyesült Államok egyik leggyorsabban növekvő fogyasztói márkájává vált, és most ezt a sikert szeretnék Németországba is átültetni.
A Factor bevezetését a HelloFresh meglévő németországi infrastruktúrája támogatja, és a vállalat globális, szélesebb vásárlóközönséget célzó multi-brand stratégiájának része. Kaylyn Tolzmann, a Factor Europe ügyvezető igazgatója szerint a szolgáltatás kiegészíti a HelloFresh meglévő kínálatát és elsősorban azoknak szól, akik a receptdoboz-szolgáltatást ugyan nem igényelték, de egészséges, főzést nem igénylő étkezési megoldást keresnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >