Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely korábban már sikeresen debütált az Egyesült Államokban, Kanadában és több európai országban.
A vállalat célja, hogy a német fogyasztók számára a kényelmet a minőséggel, a megfelelő tápértékkel és az ízélménnyel ötvözze.
A vásárlók hetente 18 féle, dietetikusok által fejlesztett és séfek által frissen elkészített ételopció közül választhatnak, amelyek a legkülönbözőbb étrendi preferenciáknak – beleértve a keto, pescatáriánus, magas fehérjetartalmú és alacsony (550) kalóriatartalmú – elvárásoknak is megfelelnek. Az ételek további kiegészítőkkel, például wellness-shotokkal személyre szabhatók.
A HelloFresh alapítója és vezérigazgatója, Dominik Richter kiemelte, hogy a Factor az Egyesült Államok egyik leggyorsabban növekvő fogyasztói márkájává vált, és most ezt a sikert szeretnék Németországba is átültetni.
A Factor bevezetését a HelloFresh meglévő németországi infrastruktúrája támogatja, és a vállalat globális, szélesebb vásárlóközönséget célzó multi-brand stratégiájának része. Kaylyn Tolzmann, a Factor Europe ügyvezető igazgatója szerint a szolgáltatás kiegészíti a HelloFresh meglévő kínálatát és elsősorban azoknak szól, akik a receptdoboz-szolgáltatást ugyan nem igényelték, de egészséges, főzést nem igénylő étkezési megoldást keresnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >