Németországban a karácsonyi online megelőzheti a hagyományos kereskedelmet
A német fogyasztók többsége idén először online felületen tervez bevásárolni – állítja a Deloitte egy felmérése alapján. A tanulmány szerint a fogyasztók 67%-a az ajándékok legalább egy részét online kívánja beszerezni.
Idén az áruházak is a vásárlószám csökkenésére készülnek – állapítja meg a tanulmány –, míg a szaküzletek és helyi boltok forgalma a tavalyi évekhez képest nem mutat majd változást.
A felmérésben részt vevők édességet, ajándékkártyát, könyvet vagy pénzt terveznek ajándékozni az ünnepek alkalmával. A költések átlagosan 488 euró körül alakulnak majd, ami 2 euróval marad el a 2018-as átlagos költéstől.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >