Németországban a karácsonyi online megelőzheti a hagyományos kereskedelmet
A német fogyasztók többsége idén először online felületen tervez bevásárolni – állítja a Deloitte egy felmérése alapján. A tanulmány szerint a fogyasztók 67%-a az ajándékok legalább egy részét online kívánja beszerezni.
Idén az áruházak is a vásárlószám csökkenésére készülnek – állapítja meg a tanulmány –, míg a szaküzletek és helyi boltok forgalma a tavalyi évekhez képest nem mutat majd változást.
A felmérésben részt vevők édességet, ajándékkártyát, könyvet vagy pénzt terveznek ajándékozni az ünnepek alkalmával. A költések átlagosan 488 euró körül alakulnak majd, ami 2 euróval marad el a 2018-as átlagos költéstől.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Stabil árak várhatóak az ünnepi halfogyasztáshoz
A halgazdaságokban hetek óta tart a lehalászás, és a Hortobágy…
Tovább olvasom >Az ár-érték arány az úr, de többet is költenénk…
A Business Days konferencián Mekler Anita, a PwC Magyarország cégtársa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >