Németországban a karácsonyi online megelőzheti a hagyományos kereskedelmet
A német fogyasztók többsége idén először online felületen tervez bevásárolni – állítja a Deloitte egy felmérése alapján. A tanulmány szerint a fogyasztók 67%-a az ajándékok legalább egy részét online kívánja beszerezni.
Idén az áruházak is a vásárlószám csökkenésére készülnek – állapítja meg a tanulmány –, míg a szaküzletek és helyi boltok forgalma a tavalyi évekhez képest nem mutat majd változást.
A felmérésben részt vevők édességet, ajándékkártyát, könyvet vagy pénzt terveznek ajándékozni az ünnepek alkalmával. A költések átlagosan 488 euró körül alakulnak majd, ami 2 euróval marad el a 2018-as átlagos költéstől.
Kapcsolódó cikkeink
Túl a kenyéren – Globális frontvonalak az alapélelmiszer-piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Upcycling élelmiszer-kategóriát vezet be kínálatába a Knuspr Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Klímaváltozás: háttérbe szoruló aggodalom az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >