Németországba érkezik a Veganuary
A brit Vegaunary nevű szervezet Németországban is aktív lett. A cég olyan nagy kiskereskedőkkel dolgozott együtt a vegán termékek promózásában, mint a Globus vagy a dm.
A Veganuary eddig elsősorban az étrendre és a sportolásra fókuszált, most pedig – öt sikeres év után – német cégeket aktivizált, hogy azok minél nagyobb hangsúlyt helyezzenek vegán termékeik reklámozására.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >Soha nem volt ennyire lendületes a növényi alapú élelmiszerek forgalma Németországban
Új rekordot döntött a növényi alapú hús- és tejhelyettesítők piaca…
Tovább olvasom >Ásványvízüzemmel bővült a németországi Refresco portfóliója
Megállapodott a Refresco Németországban a Berentzen-Gruppe leányvállalatával, a Vivarisszal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >