Németország: januártól új csokoládéval bővül a Ritter Sport termékpaletta
A Ritter édességgyártó új termékkel szeretné fellendíteni az üzletet. Legújabb terméke a Lebensmittel Zeitung beszámolója szerint úgynevezett nagy táblás csokoládé lesz nagyon különleges tartalommal. A „Duo” elnevezésű finomság a tervek szerint 2024 januárjától lesz kapható.
Nagy táblás csokoládénak a 100 grammnál nagyobb súlyú csokoládék minősülnek. Az egyedülálló négyzet alakú Ritter Sport szeleteket kínáló vállalat már most is készít 250 grammos táblás csokoládékat.
A nagytáblás Duo csokoládék újdonsága viszont a tartalomban rejlik – tudósít a szaklap –, ugyanis ez lesz az első alkalom, hogy egy táblában két ízesítés kombinálódik.
– Nyolc teljesen új receptet fejlesztettünk ki a négy Duo termékhez – mondta el a Lebensmittelzeitungnak Sven Hoffmann, a Ritter innovációs vezetője.
Azt érdemes tudni, hogy a német piac 30 százalékát a nagy táblák adják.
A Ritter a Duóval új vásárlói csoportokat tervez elérni – a gyártó Sven Hoffmann elmondása szerint kifejezetten a fiatalabb célcsoportra igyekszik összpontosítani. Jövő évben ez áll majd a vállalat figyelmének középpontjában.
A termék bevezetését átfogó márkakampány támogatja majd.
T-online.de
Kapcsolódó cikkeink
A táplálkozással kapcsolatos oktatást támogatja az Aldi Süd új bio-akciójával Németországban
Az Aldi Süd 2024. szeptember 30-án induló új kezdeményezésével a…
Tovább olvasom >Korlátozza az Edeka kiszolgáló pultjainak nyitva tartási idejét
Hibrid pultokat kíván bevezetni frissáru részlegein a német piacvezető Edeka,…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig sok a gond az üvegvisszaváltási rendszerrel
Az év elején hivatalosan bevezetett üvegvisszaváltási rendszer nyáron lépett igazán…
Tovább olvasom >VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >Az emberek fenntarthatósága a legfontosabb
A frissáruk piacán már az is kihívás, hogy ne „dögöljünk…
Tovább olvasom >