Német fekete péntek
A Német Kereskedelmi Szövetség számításai szerint fekete pénteken és az azt követő „cyber monday”-en (kvázi az online fekete péntek) a szokásos eladási számok felett további, 1,7 milliárd eurót költöttek a német fogyasztók a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenőben a pezsgőfogyasztás Németországban
Németországban az elmúlt tíz évben jelentősen visszaesett a pezsgőfogyasztás: 2023-ban…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom és történelmi mélyponton stagnált a munkanélküliség
Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom éves növekedése novemberben, miközben a…
Tovább olvasom >Romániában drágulással indult az új év, de a miniszterelnök tetoválással is megerősítette, hogy az áfát nem emelik
Romániában befagyasztották a közalkalmazotti béreket, a nyugdíjakat és a családi…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >