Német fekete péntek
A Német Kereskedelmi Szövetség számításai szerint fekete pénteken és az azt követő „cyber monday”-en (kvázi az online fekete péntek) a szokásos eladási számok felett további, 1,7 milliárd eurót költöttek a német fogyasztók a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >A globális kihívások ellenére 2025-ben is a kitörési pontokat keresik a kkv-k
A 2025-ös gazdasági előrejelzések szerint a vállalkozásoknak számos kihívással kell…
Tovább olvasom >