Nem várják meg a kötelezőt: intenzív árcsökkentésbe kezdett a CBA, PRÍMA

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 03. 05. 11:20

„OLCSÓBB, MINT TAVALY!” – Új termékjelölés segíti a vásárlókat a Vörösvár Kft. által üzemeltetett CBA és Príma üzletekben.

Márciustól jelentős árcsökkentés indult a Vörösvár Kft. által üzemeltetett 26 budapesti és vidéki CBA és PRÍMA üzletben. A vásárlók számára mostantól még egyszerűbb megtalálni a kedvezőbb árú termékeket, ugyanis azokat, amelyek olcsóbbak, mint a tavalyi év hasonló időszakában, ZÖLD címkével jelölik meg a polcokon.

„Vásárlóink számára két dolog fontos, a minőségen túl: a jó ár és az állandóság. Ezen kezdeményezésünkkel vállaljuk, hogy tartós, több hónapon át tartó árcsökkentésbe kezdünk. Folyamatosan biztosítunk alapvető-, és népszerű termékeket, melyek árát a tavalyi alatt tartjuk! Ezzel az árcsökkentéssel egy átlagos nagybevásárláson, akár 8-10%-ot is megtakaríthatnak vásárlóink.

– mondta Breier Péter, a Vörösvár Kft. egyik tulajdonosa.

A vállalat több termékkategóriában, több mint 300 terméknél jelentős árcsökkentést hajtott végre:
Tejtermékek akár 30%-kal
Tojás akár 25%-kal
Liszt és szárazáruk akár 20%-kal olcsóbbak, mint tavaly.

A cég hivatalos Facebook-oldalán is közzétette az akció részleteit, valamint a vásárlók folyamatosan értesülhetnek az aktuálisan olcsóbb termékekről. A ZÖLD címkék segítenek a polcokon eligazodni, és megmutatják, mely termékek kerülnek kevesebbe, mint az előző év hasonló időszakában.

Kapcsolódó cikkeink