Nem várják meg a kötelezőt: intenzív árcsökkentésbe kezdett a CBA, PRÍMA
„OLCSÓBB, MINT TAVALY!” – Új termékjelölés segíti a vásárlókat a Vörösvár Kft. által üzemeltetett CBA és Príma üzletekben.
Márciustól jelentős árcsökkentés indult a Vörösvár Kft. által üzemeltetett 26 budapesti és vidéki CBA és PRÍMA üzletben. A vásárlók számára mostantól még egyszerűbb megtalálni a kedvezőbb árú termékeket, ugyanis azokat, amelyek olcsóbbak, mint a tavalyi év hasonló időszakában, ZÖLD címkével jelölik meg a polcokon.
„Vásárlóink számára két dolog fontos, a minőségen túl: a jó ár és az állandóság. Ezen kezdeményezésünkkel vállaljuk, hogy tartós, több hónapon át tartó árcsökkentésbe kezdünk. Folyamatosan biztosítunk alapvető-, és népszerű termékeket, melyek árát a tavalyi alatt tartjuk! Ezzel az árcsökkentéssel egy átlagos nagybevásárláson, akár 8-10%-ot is megtakaríthatnak vásárlóink.”
– mondta Breier Péter, a Vörösvár Kft. egyik tulajdonosa.
A vállalat több termékkategóriában, több mint 300 terméknél jelentős árcsökkentést hajtott végre:
✅ Tejtermékek akár 30%-kal
✅ Tojás akár 25%-kal
✅ Liszt és szárazáruk akár 20%-kal olcsóbbak, mint tavaly.
A cég hivatalos Facebook-oldalán is közzétette az akció részleteit, valamint a vásárlók folyamatosan értesülhetnek az aktuálisan olcsóbb termékekről. A ZÖLD címkék segítenek a polcokon eligazodni, és megmutatják, mely termékek kerülnek kevesebbe, mint az előző év hasonló időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >Jelentős mérföldkő: a Kerekes Kft. csatlakozásával erősödik tovább a CBA
Az elmúlt esztendő jelentős előrelépést hozott a CBA életében. A 2024-es…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >Kettéválhat a Kraft Heinz
Jelentős átalakításra készül a világ egyik legismertebb élelmiszeripari vállalata, a…
Tovább olvasom >