Nem ül a babérokon az Unilever
Az Unilever utolsó negyedéves teljesítménye minden előzetes várakozást túlszárnyalt. Az eladások fő mozgatórugója a prémium jégkrémek és szépségápolási szerek voltak. A bevételek 4,9 százalékkal nőttek, ez majdnem 1 százalékkal több, mint amennyit bármelyik elemző cég jósolt. A kedvező évzárás ellenére Paul Polman vezérigazgató azt mondta:
– Sokkal keményebb évre számítunk 2016-ban, ezért is tervezzük a piaci terjeszkedés mellett, hogy a költségeket 2018-ig 1 milliárd euróval csökkentjük.
Kapcsolódó cikkeink
Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia &…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >