Nem ül a babérokon az Unilever
Az Unilever utolsó negyedéves teljesítménye minden előzetes várakozást túlszárnyalt. Az eladások fő mozgatórugója a prémium jégkrémek és szépségápolási szerek voltak. A bevételek 4,9 százalékkal nőttek, ez majdnem 1 százalékkal több, mint amennyit bármelyik elemző cég jósolt. A kedvező évzárás ellenére Paul Polman vezérigazgató azt mondta:
– Sokkal keményebb évre számítunk 2016-ban, ezért is tervezzük a piaci terjeszkedés mellett, hogy a költségeket 2018-ig 1 milliárd euróval csökkentjük.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >