Nem shoppingolnak a németek
Németországban augusztusban, változatlan áron, 1,4 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom, és 2,2 százalékkal elmaradt a tavaly augusztusitól, jelentették a szövetségi statisztikai hivatalban.
A GfK kutatóintézet németországi fogyasztói bizalmi mutatója
második hónapja esik: az előre tekintő mutató októberre 6,8 pontra fogyatkozott
a szeptemberi 7,4 pontról. Az elemzők kisebb visszaesést, 7,0 pontot vártak
októberre.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >