Nem növeli Kínából származó termékeinek volumenét a Wal-Mart
A világ elsőszámú kiskereskedelmi lánca maga is jelen van a kínai piacon, de az ott előállított termékek minőségében nem bízik meg túlságosan.
A Wal-Mart a tavalyi évhez
hasonlóan kilencmilliárd dollárt költ kínai
termékekre. Az ázsiai országban 11 éve
nem látott infláció van, ami a gyenge dollár
mellett tovább növeli a cég költségeit.
A társaság hangsúlyozta: egyes termékek
eltűnnek, új vonalak kerülhetnek be a kínálatban,
de fokozott figyelmet fordítanak a minőségi előírások
betartatására. A cég üzleteiben 70 ország
termékei találhatók meg, amelyet 23 ország
beszerzői értékesítenek a kiskereskedelmilánc
felé
A Wal-Mart tavaly 30 üzletet
nyitott Kínában, és 35 százalékos
részesedést szerzett egy cégben, amely több
mint 100 Trust-Mart üzletet működtet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >