Nem növeli Kínából származó termékeinek volumenét a Wal-Mart
A világ elsőszámú kiskereskedelmi lánca maga is jelen van a kínai piacon, de az ott előállított termékek minőségében nem bízik meg túlságosan.
A Wal-Mart a tavalyi évhez
hasonlóan kilencmilliárd dollárt költ kínai
termékekre. Az ázsiai országban 11 éve
nem látott infláció van, ami a gyenge dollár
mellett tovább növeli a cég költségeit.
A társaság hangsúlyozta: egyes termékek
eltűnnek, új vonalak kerülhetnek be a kínálatban,
de fokozott figyelmet fordítanak a minőségi előírások
betartatására. A cég üzleteiben 70 ország
termékei találhatók meg, amelyet 23 ország
beszerzői értékesítenek a kiskereskedelmilánc
felé
A Wal-Mart tavaly 30 üzletet
nyitott Kínában, és 35 százalékos
részesedést szerzett egy cégben, amely több
mint 100 Trust-Mart üzletet működtet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >