Nem növeli Kínából származó termékeinek volumenét a Wal-Mart
A világ elsőszámú kiskereskedelmi lánca maga is jelen van a kínai piacon, de az ott előállított termékek minőségében nem bízik meg túlságosan.
A Wal-Mart a tavalyi évhez
hasonlóan kilencmilliárd dollárt költ kínai
termékekre. Az ázsiai országban 11 éve
nem látott infláció van, ami a gyenge dollár
mellett tovább növeli a cég költségeit.
A társaság hangsúlyozta: egyes termékek
eltűnnek, új vonalak kerülhetnek be a kínálatban,
de fokozott figyelmet fordítanak a minőségi előírások
betartatására. A cég üzleteiben 70 ország
termékei találhatók meg, amelyet 23 ország
beszerzői értékesítenek a kiskereskedelmilánc
felé
A Wal-Mart tavaly 30 üzletet
nyitott Kínában, és 35 százalékos
részesedést szerzett egy cégben, amely több
mint 100 Trust-Mart üzletet működtet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >