Nem növeli Kínából származó termékeinek volumenét a Wal-Mart
A világ elsőszámú kiskereskedelmi lánca maga is jelen van a kínai piacon, de az ott előállított termékek minőségében nem bízik meg túlságosan.
A Wal-Mart a tavalyi évhez
hasonlóan kilencmilliárd dollárt költ kínai
termékekre. Az ázsiai országban 11 éve
nem látott infláció van, ami a gyenge dollár
mellett tovább növeli a cég költségeit.
A társaság hangsúlyozta: egyes termékek
eltűnnek, új vonalak kerülhetnek be a kínálatban,
de fokozott figyelmet fordítanak a minőségi előírások
betartatására. A cég üzleteiben 70 ország
termékei találhatók meg, amelyet 23 ország
beszerzői értékesítenek a kiskereskedelmilánc
felé
A Wal-Mart tavaly 30 üzletet
nyitott Kínában, és 35 százalékos
részesedést szerzett egy cégben, amely több
mint 100 Trust-Mart üzletet működtet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >