Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei. A “csendes díjazás” során olyan feltörekvő alkotókat ismert el a Nicolaus Vodka, akik valódi értéket teremtenek, de még nem feltétlenül részesülnek kellő figyelemben.
„A Nicolaus márka azért tartotta fontosnak a díj létrejöttét, mert ezáltal elismerjük a feltörekvő tartalomgyártók munkáját, hiszen Ők és követőik a márkánk elsődleges célcsoportjait képviselik. Ez nem egy hagyományos kampány volt, ide nem lehetett jelentkezni. Nem önjelölt influencereket kerestünk, hanem valódi értéket. Egy exkluzív szakmai zsűri figyelte nyitott szemmel a hazai tartalomgyártók munkáját, és ők nominálták kategóriánként azt az öt-öt jelöltet, akik közül végül kiválasztották a győzteseket. A márka nyitott a “nem szokványos” kampányok megvalósítására, így a továbbiakban is azon dolgozunk, hogy különleges módon hívjuk fel magunkra a figyelmet”
– mondta Stier Lilla a Nicolaus márka Brand Executive-ja.
A zsűri előre meghatározott szempontrendszer szerint díjazta a hazai influencereket annak fényében, hogy a 2024-es évben ki okozta a követőknek, online világnak a ”leglegleg” pillanatokat. A Nicolaus Vodka célja kifejezetten a feltörekvő, minőségi tartalmakat gyártó influencerek fókuszba helyezése, akik az adott kategóriák alapján kiemelkedő eredményekkel bírnak.
A győztesek
A jelöltek kiválasztása és értékelése négy fő szempont alapján történt: a tartalmak minőségi színvonala, a felhasználók számára nyújtott érték, a kreativitás és innovatív megközelítés, valamint a követőtáborra gyakorolt hatás. A díjazottak mindegyike saját területén kiemelkedő munkát végez, értéket teremt és inspirálja közönségét.
A „Tiszta Kommunikáció Legjobbjai” kategória győztese Héja Szabolcs lett, aki alig egy év alatt közel 400 ezres követőtábort épített TikTok csatornáján. Szabi tartalmai hétköznapi témákat járnak körül különböző nézőpontokból, gyakran érdekes részletekre is rávilágítva.
A „Kalandorok Kalandora” elismerést Hörömpő Cintia vehette át, aki lenyűgöző utazásaival bizonyítja, hogy Magyarországon belül is számtalan csodálatos hely vár felfedezésre. Cinti inspiráló tartalmaival arra ösztönzi követőit, hogy fedezzék fel hazánk rejtett kincseit.

Hörömpő Cintia
A „Lenyűgöző Tartalmak Megálmodója” kategóriában Martin Hero bizonyult a legkiemelkedőbbnek. A fotós-videós freelancer minőségi munkáival számos márka bizalmát elnyerte már. Saját felületein hasznos tippekkel, tanácsokkal látja el követőit, miközben kiemelkedő színvonalú alkotásait is rendszeresen megosztja.

Martin Hero
Az “Éjszaka Királynője” kategória győztese DJ Stephanie lett, aki nemcsak az éjszakai bulik mestereként bizonyít, hanem napközben is rendkívül elkötelezetten dolgozik szakmai fejlődésén. Példamutató hozzáállásával igazi inspirációt jelent a fiatalok számára.

DJ Stephanie
A „Tartalom, Valódi Tartalom” kategória díjazottja Szécsényi Andris, vagy ahogy sokan ismerik, „Szecsó”. Ismeretterjesztő anyagaival olyan szakmák kulisszái mögé enged betekintést, mint a rendőrség, mentőszolgálat vagy tűzoltóság. Munkája különösen értékes, hiszen saját tapasztalatain keresztül mutatja be ezeknek a hivatásoknak az embert próbáló kihívásait.

Szecsó
A Szlovákiából származó Nicolaus vodka, melyet Magyarországon a Várda-Drink Zrt. forgalmaz, a márka kommunikációs ügynökségével, az Armadillo Kreatív Ügynökséggel a tervek szerint a kezdeményezést a jövőben is folytatják, hogy még több tehetséges, ám a közvélemény számára kevésbé ismert alkotó kaphasson elismerést munkájáért. Az ügynökség a kreatív ötleteléstől a teljes lebonyolításig felelt a kampányért.
Kapcsolódó cikkeink
Rangos nemzetközi versenyen arannyal díjazták a Kalinkát
Arany minősítésben részesült a Kalinka Vodka a Meininger’s International Spirits Award (ISW)…
Tovább olvasom >Meteoritfertőzés
Jó másfél évtizedig hittük, nem lehet extrémebb „hozzáadott érték” egy…
Tovább olvasom >Semlegestől a karakteresig
Újjászületések és merész fejlesztések tanúi lehetünk a vodka világában, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >