Nem kértek a sok önkiszolgáló kasszából a Lidl nyugdíjas vásárlói
Bár az önkiszolgáló kassza sokak számára könnyebbség, bizonyos vásárlók, különösen az idősebbek, szívesebben fizetnek élő személynél. A Lövölde téri Lidl-ben eddig szinte csak önkiszolgáló kasszák működtek, a nyugdíjasok kérésére azonban változtattak a helyzeten.

Nem csak az idősek ódzkodnak az önkiszolgáló kasszáktól (illusztráció)
„Nem kellett volna a régi rendszerhez nyúlni. Az új kasszáknál nagyon le kell hajolni, kényelmetlen, és nehéz bennük megtalálni, amit keres az ember. Nekem van bankkártyám, de nem szeretem használni”
–mondta el egy idősebb vásárló az rtl.hu-nak.
A riportból az is kiderült, hogy a fiatal vásárlók örültek az újításnak, a nyugdíjasok elégedetlensége miatt azonban a VI. kerületi önkormányzat is beleszólt az ügy rendezésébe.
„Soproni Tamás polgármester pedig arról tájékoztatta a lakosságot, hogy az alpolgármester és az idősügyi tanácsnok azt kérte a Lidltől, hogy legalább egyetlen valódi, hagyományos kasszát telepítsenek. Valójában a tíz önkiszolgáló kassza mellett mindig volt egy hagyományos kassza, ebben azonban gyakran nem volt pénztáros, és a mérete is sokkal kisebb volt, mint a korábban használt, hagyományos társaié”
– derül ki az rtl.hu összeállításából.
„Amikor sokan vannak, mindig van 2-3 ember, aki inkább vár a hagyományos kasszára, hiába van üres önkiszolgálóban. Nem csak idősekről van szó, középkorúakat is lehet látni. A fiatalok szerintem mennek az önkiszolgálókhoz, de néha olyan sokan vannak, hogy oda is várni kell. Egy sor áll mindkét fajtához, így néha abból van egy kis kavarodás, hogy ki hová vár”
– mondta el a riportban egy helyi lakos.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >