Nem fér a szádba? Feszítsd az állkapcsod!
Április 1. „follow up-jaként” mutatjuk be a KFC szellemes burger-kampányát, aminek az adott igazi lökést, hogy a bolondok napjára időzítették, főként ahhoz kötve megvalósítását.
Mighty (fordítsuk hatalmasnak) Burgerük hirdetésében az étel méretét hangsúlyozták ki úgy, hogy Mighty Száj-expandert ígértek mellé promóciós ajándéknak, aminek segítségével a hatalmas burgergből megfelelő módon lehet harapni. Ábrákkal még azt is elmagyarázták, mekkora a különbség az átlagember nyitott szája és
az „edzett” száj magassága között.
Aki a hirdetésre kattintott, annak persze elárulták (utolsó képünk), hogy vicc volt az egész.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >