Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek néhány évvel ezelőtt ahhoz, hogy a Gillette gyártója, a Procter & Gamble új csomagolást fejlesszen ki a Gillette termékeihez, amelyet mára világszerte bevezetett a teljes portfóliójában. A hazai piacon is megszűnt a korábbi “kinyithatatlan” műanyag buborékcsomagolás, és a teljes termékcsalád kartoncsomagolást kapott, amit idén már nemcsak a fogyasztók, de a szakma is elismert, mert a márka ezzel idén elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat.

Gillette korábbi műanyag csomagolásainak kinyitása nehézségekbe ütközött
Tavaly szeptember óta a Gillette minden terméke már a magyar piacon is teljes mértékben papírcsomagolásban kapható a 2021-es nyugat-európai bevezetést követően. Az új, FSC tanúsítvánnyal rendelkező csomagoláshoz használt papír fenntartható módon kezelt erdőkből származik.
Az újításhoz azonban nemcsak a vállalat fenntarthatósági törekvései vezettek. A fogyasztói kutatások során az eredmények gyakran számoltak be arról, hogy a Gillette korábbi műanyag csomagolásainak kinyitása nehézségekbe ütközött, a fogyasztók azt rendkívül nehezen nyithatónak minősítették. Ez a visszajelzés különösen gyakori volt a műanyag buborékcsomagolásokkal kapcsolatban, amelyet a fogyasztói felmérésekben résztvevők kifejezetten frusztrálónak találtak. Az új papírcsomagolás így nemcsak a környezetvédelmi szempontokat veszi figyelembe, hanem a könnyebb felnyitás révén a vásárlói élményt is javítja.
„A P&G-nél azon dolgozunk, hogy az emberek mindennapi életét megkönnyítsük és egy kicsit jobbá tegyük. Ezért a fogyatékkal élő fogyasztókat és munkavállalókat is bevonjuk termékeink, csomagolásaink, reklámjaink és létesítményeink tervezésébe, hogy akadálymentesebb világot és mindenki számára kiváló élményeket teremtsünk.
– állítja Krubl Yvette, a Procter & Gamble kommunikációs vezetője.
A Gillette új csomagolása erre is jó példa, a The Wall Street Journal tavaly hosszú cikkben méltatta a változtatást.”
Egy átlagos férfi 170 mozdulatot használ borotválkozásonként, és ebből körülbelül 120 az újbóli mozdulat. Ez rengeteg érintkezés. Ezért különösen fontos, hogy a termék a legjobb minőségű pengével a legmagasabb szintű fogyasztói élményt nyújtsa, a Gillette-nél így folyamatos a fejlesztés és újítás. A márka alapítójának elhíresült mondása szerint:
„Majd akkor hagyjuk abba a pengék gyártását, ha már nem tudjuk azokat még jobbá tenni”.
A Gillette 1901 óta vezető szerepet tölt be a borotválkozási innovációban, és termékeinek széles választáka számos különféle igényre válaszul szolgál.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy márkáinkat a szakma is folyamatosan díjazza. A fenntarthatósággal kapcsolatos elismerések még nagyobb jelentőséggel bírnak számunkra, mert globálisan sokat teszünk azért, hogy termékeink a teljes körforgásos gazdaságra kisebb környezeti hatással legyenek, hiszen egy termék ökológiai lábnyomának csökkentéséhez a fogyasztók is jelentősen hozzájárulhatnak a megfelelő hulladékszelekcióval.”
– tette hozzá a kommunikációs vezető.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >