Nem árul többé műanyag játékot tartalmazó gyerekmagazint a Waitrose
Többé nem értékesít olyan, gyerekeknek szóló újságokat a Waitrose, amelyekben műanyag játék is található.

Úgyis csak kidobjuk őket
A kiskereskedő azután döntött így, miután hallott egy tízéves kislány által indított kampányról, amelyben arra kérte a gyerekmagazinok kiadóit, hogy hagyjanak fel azzal a szokásukkal, hogy műanyag játékokat adnak az újságok mellé.
Az ilyen játékok jellemzően nagyon hamar a kukában végzik, és nagyon nehéz őket újrahasznosítani.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: nagy az esélye az árréscsökkentés fenntartásának
Nagy esélye van annak, hogy az árréscsökkentési intézkedést nem vezetik…
Tovább olvasom >A magyar mellett a szlovák malomiparosok is elutasítják a rovarokat az élelmiszerekben
A Szlovák Malomipari Szövetség csatlakozott a hazai pékek kezdeményezéséhez, és…
Tovább olvasom >Új uniós útmutatók segítik a felkészülést az EUDR alkalmazására
Az Európai Bizottság új útmutatót és gyakran ismételt kérdéseket tartalmazó…
Tovább olvasom >