Nélkülöző gyerekek sportolását támogatja a Persil idei kampány
A „Persil a gyerekekért” program célja, hogy felhívja a figyelmet a szegénységben élők nehézségeire, és civil szervezetek bevonásával több ezer érintett magyar családnak nyújtson segítséget. A 2022-ben és 2023-ban lezajlott kampányban több mint 5000 háztartás részesült termékadományban, évente 500 000 kg tiszta ruhához elegendő mosószert biztosítva a rászoruló családoknak. A Persil idén „tiszta örömöt” kíván szerezni azoknak a hátrányos helyzetű gyerekeknek, akik megfelelő sporteszközök híján nem élhetik át a felszabadult sportolás élményét.
A Persil az elmúlt két évben a #tisztaruhátmindenkinek nevű küldetésével vette fel a harcot a higiéniai szegénység ellen, biztosítva, hogy minél több gyerek hozzáférhessen a tiszta ruhához, mert a piszkos ruhák miatt hátrányos megkülönböztetés érheti őket. 2022 és 2023 során évente körülbelül 500 000 kg tiszta ruhához elegendő mosószert osztott ki a vállalat az Új Start Alapítvánnyal karöltve, Magyarország legszegényebb településein több mint 5000 háztartás részesült termékadományban, több mint 40 hátrányos helyzetű gyermek kapott ösztöndíj-támogatást, valamint a szociális hátrányokkal küzdő gyermekek felzárkóztatásáért dolgozó Biztos Kezdet Gyerekházak 176 intézményébe juttatott el fél évre elegendő Persil gélt.
Az idei kampányban a sportolás kerül a középpontba. A sport ugyanis olyan tevékenység, amely nemcsak a fizikai egészségre van jótékony hatással, hanem lehetőséget teremthet a kitörésre vágyó, hátrányos helyzetű gyerekeknek a felzárkózásra, egy jobb élet reményében. Focizni például bárki bárhol focizhat, csak társakra van hozzá szükség – meg természetesen egy labdára, amit rúghatnak. Sok helyen azonban a legegyszerűbb sporteszközök sem állnak rendelkezésre, vagy csak rossz minőségben, ezért a Persil idén négy hátrányos helyzetű település gyerekekkel foglalkozó civil sportegyesületének tervez új sporteszközöket eljuttatni.
„A sportágak rendkívül sokszínűek, és jellegüknél fogva különböző életkorban lehet csak elkezdeni őket. Valami azonban közös mindegyikben: fizikailag, mentálisan és emberileg is fejlesztik a gyerekeket. A szabadidő-, illetve élsportolók egy része nem ér el jelentős eredményeket ugyan, de munkatársként, barátként, családtagként jó eséllyel nagyon értékes emberré válhatnak a sport segítségével”
– mondta Kiss Gergely háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó.
„Számomra a vízilabda hétéves korom óta rengeteg előnyt és erényt nyújtott. A kitartás, a szorgalom, az összpontosítás mellett az empátia, az önismeret területén is rengeteget kaptam a sporttól, nem mellesleg barátokat is szereztem. Úgy gondolom, ez minden gyermek számára fontos nemcsak fizikai, de szociális szempontból is.”
Az esélyegyenlőség jegyében a Persil adománygyűjtéssel is támogatja a rászorulók sportolását: a jótékonysági akcióban bárki részt vehet, aki július 1. és július 31. között Persil terméket vásárol, mivel a vállalat minden egyes eladott termék után 20 forint értékű adományt juttat el a rászorulókhoz. Emellett több mint 1200 család számára biztosítunk három hónapra elegendő mosószert.
„Kiemelten fontos számomra ez a kampány, hiszen tudom, hogy évről évre nagyon jó célt szolgálunk vele. Idén is az Új Start Alapítvánnyal dolgozunk együtt, az ő segítségükkel választottuk ki négy kis falu sportegyesületét, ahol erőn felül összefogva munkálkodnak a hátrányos helyzetű gyerekek jobb lehetőségeinek megteremtéséért. Idén júliusban minden eladott Persil termék árából 20 forint megy adományba sportszerek formájába ezeknek a civil szervezeteknek, valamint segítünk 1200 családnak, hogy elérhetőbb legyen a mosás”
– mondta Biró-Kőszegvári Réka, a Persil brand menedzsere.
A termékadományok eljuttatásában a Persil idén is szorosan együttműködik az Új Start Alapítvánnyal, amely széleskörű tapasztalattal rendelkezik a hátrányos helyzetű gyerekek támogatásában, többek között egy tehetséggondozó ösztöndíjrendszerrel segítik a gyerekek kitörését a mélyszegénységből.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Több mint 4,5 millió forinttal támogatták a gyerekek sportolását
4,5 millió forintot meghaladó értékű adományt gyűjtött össze a Persil…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >