Nélkülöző és bántalmazott gyermekeknek gyűjt a Tesco
A Tesco idén is stratégiai partnerként működik közre az Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű gyermekeket segítő akciójában, a „Felhőtlen Gyermekkor” adománygyűjtő kampányban. Az előző évekhez hasonlóan a vásárlók az áruházak pénztárainál kapható 250 forintos kuponok megvásárlásával csatlakozhatnak az összefogáshoz április 4. és 30. között.
Tavaly a vásárlóknak és a Tesco kollégáinak köszönhetően rekordmennyiségű, 72 414 750 forintnyi adomány gyűlt össze, amelyet az Ökumenikus Segélyszervezet az átmeneti otthonokban élő nehéz sorsú gyermekek nyári táboroztatására, év közbeni személyre szabott fejlesztő foglalkozásokra, valamint egy új, gyermekeket segítő csepeli szociális és fejlesztőközpont létrehozására fordított.
A „Felhőtlen Gyermekkor” adománygyűjtés célja idén is az, hogy ráirányítsa a figyelmet a Segélyszervezet gyermekeket segítő munkájára, és forrásokat biztosítson a tevékenység fenntartásához, folytatásához, fejlesztéséhez. Az idén 25. évfordulóját ünneplő szervezet 2016-ban több mint 1500 hátrányos helyzetű gyermek felzárkózását segíti különböző fejlesztőfoglalkozásokkal, több mint 500 gyermeknek biztosít menedéket lakhatásukat elvesztett családokat befogadó átmeneti otthonokban, és több mint 500 bántalmazást elszenvedett gyermeket támogat a továbblépésben. Az adományokból emellett a bántalmazott gyermekek rehabilitációját segítő két balatoni tábor megszervezését, valamint egy új közösségi tér létrehozását tűzte ki célul a miskolci Avas lakótelepen, ezzel is kapaszkodót biztosítva a nehéz sorsú gyermekek felzárkózásához.
Segítsük együtt a Segélyszervezet munkáját, mert minden gyermek megérdemli a felhőtlen gyermekkort!
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >