Nélkülöző és bántalmazott gyermekeknek gyűjt a Tesco
A Tesco idén is stratégiai partnerként működik közre az Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű gyermekeket segítő akciójában, a „Felhőtlen Gyermekkor” adománygyűjtő kampányban. Az előző évekhez hasonlóan a vásárlók az áruházak pénztárainál kapható 250 forintos kuponok megvásárlásával csatlakozhatnak az összefogáshoz április 4. és 30. között.
Tavaly a vásárlóknak és a Tesco kollégáinak köszönhetően rekordmennyiségű, 72 414 750 forintnyi adomány gyűlt össze, amelyet az Ökumenikus Segélyszervezet az átmeneti otthonokban élő nehéz sorsú gyermekek nyári táboroztatására, év közbeni személyre szabott fejlesztő foglalkozásokra, valamint egy új, gyermekeket segítő csepeli szociális és fejlesztőközpont létrehozására fordított.
A „Felhőtlen Gyermekkor” adománygyűjtés célja idén is az, hogy ráirányítsa a figyelmet a Segélyszervezet gyermekeket segítő munkájára, és forrásokat biztosítson a tevékenység fenntartásához, folytatásához, fejlesztéséhez. Az idén 25. évfordulóját ünneplő szervezet 2016-ban több mint 1500 hátrányos helyzetű gyermek felzárkózását segíti különböző fejlesztőfoglalkozásokkal, több mint 500 gyermeknek biztosít menedéket lakhatásukat elvesztett családokat befogadó átmeneti otthonokban, és több mint 500 bántalmazást elszenvedett gyermeket támogat a továbblépésben. Az adományokból emellett a bántalmazott gyermekek rehabilitációját segítő két balatoni tábor megszervezését, valamint egy új közösségi tér létrehozását tűzte ki célul a miskolci Avas lakótelepen, ezzel is kapaszkodót biztosítva a nehéz sorsú gyermekek felzárkózásához.
Segítsük együtt a Segélyszervezet munkáját, mert minden gyermek megérdemli a felhőtlen gyermekkort!
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Ismét elmarad a Balaton-átúszás, augusztus 9. az új időpont, újra megnyílik a nevezés is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >