Nélkülöző és bántalmazott gyermekeknek gyűjt a Tesco
A Tesco idén is stratégiai partnerként működik közre az Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű gyermekeket segítő akciójában, a „Felhőtlen Gyermekkor” adománygyűjtő kampányban. Az előző évekhez hasonlóan a vásárlók az áruházak pénztárainál kapható 250 forintos kuponok megvásárlásával csatlakozhatnak az összefogáshoz április 4. és 30. között.
Tavaly a vásárlóknak és a Tesco kollégáinak köszönhetően rekordmennyiségű, 72 414 750 forintnyi adomány gyűlt össze, amelyet az Ökumenikus Segélyszervezet az átmeneti otthonokban élő nehéz sorsú gyermekek nyári táboroztatására, év közbeni személyre szabott fejlesztő foglalkozásokra, valamint egy új, gyermekeket segítő csepeli szociális és fejlesztőközpont létrehozására fordított.
A „Felhőtlen Gyermekkor” adománygyűjtés célja idén is az, hogy ráirányítsa a figyelmet a Segélyszervezet gyermekeket segítő munkájára, és forrásokat biztosítson a tevékenység fenntartásához, folytatásához, fejlesztéséhez. Az idén 25. évfordulóját ünneplő szervezet 2016-ban több mint 1500 hátrányos helyzetű gyermek felzárkózását segíti különböző fejlesztőfoglalkozásokkal, több mint 500 gyermeknek biztosít menedéket lakhatásukat elvesztett családokat befogadó átmeneti otthonokban, és több mint 500 bántalmazást elszenvedett gyermeket támogat a továbblépésben. Az adományokból emellett a bántalmazott gyermekek rehabilitációját segítő két balatoni tábor megszervezését, valamint egy új közösségi tér létrehozását tűzte ki célul a miskolci Avas lakótelepen, ezzel is kapaszkodót biztosítva a nehéz sorsú gyermekek felzárkózásához.
Segítsük együtt a Segélyszervezet munkáját, mert minden gyermek megérdemli a felhőtlen gyermekkort!
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >