Nehéz sorsú gyermekek kapnak ajándékot a SPAR Manó Műhelytől
Jótékonysági kezdeményezést indít 2017. november 23-tól december 6-ig a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. A Manó Műhely elnevezésű program keretében összegyűjtött támogatásból kistelepüléseken élő, nehéz sorsú családok gyermekeit ajándékozza meg a karitatív szervezet.
„Érkezik a Mikulás és lassan közeleg a szeretet ünnepe. Sajnos nagyon sok olyan család él Magyarországon, akik számára az ünnep öröm helyett a nélkülözésről szól. Felelős nagyvállalatként a SPAR alapítása óta támogat olyan jótékonysági kezdeményezéseket, amelyek kézzelfogható segítséget nyújtanak hátrányos helyzetű emberek számára. Már több mint két évtizede kiemelt stratégiai partnerünk a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, amellyel számos közösségsegítő programot és szociális kezdeményezést indítottunk. Együttműködésünk újabb állomása a SPAR Manó Műhely adományozási akciója, amelynek révén nehéz sorsú kisgyerekeket tudunk megajándékozni közösen”, mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A jótékonysági akcióban és a nyereményjátékban azok a vásárlók vehetnek részt, akik 3000 forint felett vásárolnak a SPAR, City SPAR, INTERSPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházakban, és a blokkadatokat feltöltik a www.manomuhely.spar.hu weboldalra. A feltöltések után a SPAR blokkonként 100 forinttal – legfeljebb 1 millió forinttal – támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, amely az adományból a Borsod, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Heves és Baranya megyékben élő, nehéz sorsú családok gyermekeit ajándékozza meg.
A kezdeményezéshez csatlakozó játékosok pedig pályázhatnak a 100 db, SPAR Játékkatalógusban szereplő és egyéb játékokra, melyeket kisorsolnak majd a pályázók között. Fontos, hogy egy blokkal egy játékra lehet pályázni.
A december 6-ig tartó programhoz videó is készült: http://www.youtube.com/watch?
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >