Nehéz sorsú gyermekek kapnak ajándékot a SPAR Manó Műhelytől
Jótékonysági kezdeményezést indít 2017. november 23-tól december 6-ig a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. A Manó Műhely elnevezésű program keretében összegyűjtött támogatásból kistelepüléseken élő, nehéz sorsú családok gyermekeit ajándékozza meg a karitatív szervezet.
„Érkezik a Mikulás és lassan közeleg a szeretet ünnepe. Sajnos nagyon sok olyan család él Magyarországon, akik számára az ünnep öröm helyett a nélkülözésről szól. Felelős nagyvállalatként a SPAR alapítása óta támogat olyan jótékonysági kezdeményezéseket, amelyek kézzelfogható segítséget nyújtanak hátrányos helyzetű emberek számára. Már több mint két évtizede kiemelt stratégiai partnerünk a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, amellyel számos közösségsegítő programot és szociális kezdeményezést indítottunk. Együttműködésünk újabb állomása a SPAR Manó Műhely adományozási akciója, amelynek révén nehéz sorsú kisgyerekeket tudunk megajándékozni közösen”, mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A jótékonysági akcióban és a nyereményjátékban azok a vásárlók vehetnek részt, akik 3000 forint felett vásárolnak a SPAR, City SPAR, INTERSPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházakban, és a blokkadatokat feltöltik a www.manomuhely.spar.hu weboldalra. A feltöltések után a SPAR blokkonként 100 forinttal – legfeljebb 1 millió forinttal – támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, amely az adományból a Borsod, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Heves és Baranya megyékben élő, nehéz sorsú családok gyermekeit ajándékozza meg.
A kezdeményezéshez csatlakozó játékosok pedig pályázhatnak a 100 db, SPAR Játékkatalógusban szereplő és egyéb játékokra, melyeket kisorsolnak majd a pályázók között. Fontos, hogy egy blokkal egy játékra lehet pályázni.
A december 6-ig tartó programhoz videó is készült: http://www.youtube.com/watch?
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >