Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet csökkenése miatt egyre kevesebb a potenciális vevő – állítják iparági szakértők.
A cég a Beyond Meat és az Impossible Foods sikereit szerette volna megismételni, és bár termékei népszerűnek bizonyultak az egészségesebb húshelyettesítőket és környezetbarátabb élelmiszereket kereső fogyasztók körében, a friss élelmiszerek iránti növekvő kereslet háttérbe szorította a feldolgozott alternatívákat – írja az ESM.
Ez az általános trend érintette az Unilever The Vegetarian Butcher márkáját is, minek okán felmerült annak eladása. A brandet az Unilever 2018-ban vásárolta meg, és olyan partnerekkel kötött megállapodásokat, mint a Burger King és a Subway. Ennek ellenére a márka évente csupán 50 millió eurós forgalmat generál, és veszteségesen működik.
Bár az Unilever nem kommentálta a vállalat jövőjét vagy az esetleges eladást, az iparági elemzők szerint a növényihús-üzletág iránt leginkább olyan hagyományos húsipari szereplők érdeklődhetnek, akik diverzifikálni kívánják kínálatukat.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >