Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet csökkenése miatt egyre kevesebb a potenciális vevő – állítják iparági szakértők.
A cég a Beyond Meat és az Impossible Foods sikereit szerette volna megismételni, és bár termékei népszerűnek bizonyultak az egészségesebb húshelyettesítőket és környezetbarátabb élelmiszereket kereső fogyasztók körében, a friss élelmiszerek iránti növekvő kereslet háttérbe szorította a feldolgozott alternatívákat – írja az ESM.
Ez az általános trend érintette az Unilever The Vegetarian Butcher márkáját is, minek okán felmerült annak eladása. A brandet az Unilever 2018-ban vásárolta meg, és olyan partnerekkel kötött megállapodásokat, mint a Burger King és a Subway. Ennek ellenére a márka évente csupán 50 millió eurós forgalmat generál, és veszteségesen működik.
Bár az Unilever nem kommentálta a vállalat jövőjét vagy az esetleges eladást, az iparági elemzők szerint a növényihús-üzletág iránt leginkább olyan hagyományos húsipari szereplők érdeklődhetnek, akik diverzifikálni kívánják kínálatukat.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >