Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet csökkenése miatt egyre kevesebb a potenciális vevő – állítják iparági szakértők.
A cég a Beyond Meat és az Impossible Foods sikereit szerette volna megismételni, és bár termékei népszerűnek bizonyultak az egészségesebb húshelyettesítőket és környezetbarátabb élelmiszereket kereső fogyasztók körében, a friss élelmiszerek iránti növekvő kereslet háttérbe szorította a feldolgozott alternatívákat – írja az ESM.
Ez az általános trend érintette az Unilever The Vegetarian Butcher márkáját is, minek okán felmerült annak eladása. A brandet az Unilever 2018-ban vásárolta meg, és olyan partnerekkel kötött megállapodásokat, mint a Burger King és a Subway. Ennek ellenére a márka évente csupán 50 millió eurós forgalmat generál, és veszteségesen működik.
Bár az Unilever nem kommentálta a vállalat jövőjét vagy az esetleges eladást, az iparági elemzők szerint a növényihús-üzletág iránt leginkább olyan hagyományos húsipari szereplők érdeklődhetnek, akik diverzifikálni kívánják kínálatukat.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >