Nehéz évet vár a McDonald's
A világ legnagyobb gyorsétteremlánca nehéz évre számít. A gazdasági bizonytalanság miatt a fogyasztók kevesebbet vásárolnak és egyre kevesebben étkeznek házon kívül. Ezért a McDonald's továbbra is gyengébb értékesítési adatokat ér el a válság sújtotta Európában, ráadásul a kisebb étkeztetési láncok növekvő konkurenciájával szembesül az amerikai piacon.
Az idei második negyedévben a konszern globális forgalma ugyan 2,4 százalékkal nőtt és 7,08 milliárd dollárt ért el, vagyis a növekedés a vártnál erőteljesebb mértékű volt, ám az amerikai piacon a forgalomnövekedés mindössze egy százalékos volt az elemzők által várt 1,5 százalék helyett.
Európában a bevétel 0,1 százalékkal esett, és ez már a harmadik egymást követő negyedév volt, amelyet a csökkenés jellemzett. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >