Nehéz évet vár a McDonald's
A világ legnagyobb gyorsétteremlánca nehéz évre számít. A gazdasági bizonytalanság miatt a fogyasztók kevesebbet vásárolnak és egyre kevesebben étkeznek házon kívül. Ezért a McDonald's továbbra is gyengébb értékesítési adatokat ér el a válság sújtotta Európában, ráadásul a kisebb étkeztetési láncok növekvő konkurenciájával szembesül az amerikai piacon.
Az idei második negyedévben a konszern globális forgalma ugyan 2,4 százalékkal nőtt és 7,08 milliárd dollárt ért el, vagyis a növekedés a vártnál erőteljesebb mértékű volt, ám az amerikai piacon a forgalomnövekedés mindössze egy százalékos volt az elemzők által várt 1,5 százalék helyett.
Európában a bevétel 0,1 százalékkal esett, és ez már a harmadik egymást követő negyedév volt, amelyet a csökkenés jellemzett. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >