Nehéz évet jósol a Tesco
Az áruházlánc január 10-én zárult hét hetes karácsonyi eredménye kiugró sikert hozott, az értékesítés vállalati szinten 11,6 százalékkal nőtt.
A jó eredmények
elsősorban a Tesco külföldi áruházainak
forgalombővüléséből adódtak, otthon
csupán 2,5 százalékkal tudott növekedni a
Tesco, ezt is leginkább az eladott mennyiség
növelésével. Áremelésre 2008-ban
aligha gondolhatott a Tesco, s ahogy Andrew Higginson pénzügyi
igazgató egy minapi Reuters interjúban fogalmazott, a
neheze még hátra van, ő egész évben
növekvő munkanélküliségre és a
nemzetközi gazdaság lassulására számít.
Ez árnyékot vethet a Tesco növekedési
terveire is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >