Nehéz évet jósol a Tesco
Az áruházlánc január 10-én zárult hét hetes karácsonyi eredménye kiugró sikert hozott, az értékesítés vállalati szinten 11,6 százalékkal nőtt.
A jó eredmények
elsősorban a Tesco külföldi áruházainak
forgalombővüléséből adódtak, otthon
csupán 2,5 százalékkal tudott növekedni a
Tesco, ezt is leginkább az eladott mennyiség
növelésével. Áremelésre 2008-ban
aligha gondolhatott a Tesco, s ahogy Andrew Higginson pénzügyi
igazgató egy minapi Reuters interjúban fogalmazott, a
neheze még hátra van, ő egész évben
növekvő munkanélküliségre és a
nemzetközi gazdaság lassulására számít.
Ez árnyékot vethet a Tesco növekedési
terveire is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >