Nehéz évet jósol a Tesco
Az áruházlánc január 10-én zárult hét hetes karácsonyi eredménye kiugró sikert hozott, az értékesítés vállalati szinten 11,6 százalékkal nőtt.
A jó eredmények
elsősorban a Tesco külföldi áruházainak
forgalombővüléséből adódtak, otthon
csupán 2,5 százalékkal tudott növekedni a
Tesco, ezt is leginkább az eladott mennyiség
növelésével. Áremelésre 2008-ban
aligha gondolhatott a Tesco, s ahogy Andrew Higginson pénzügyi
igazgató egy minapi Reuters interjúban fogalmazott, a
neheze még hátra van, ő egész évben
növekvő munkanélküliségre és a
nemzetközi gazdaság lassulására számít.
Ez árnyékot vethet a Tesco növekedési
terveire is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >