Néhány kategória vásárlásának leggyakoribb helyszíne
A modern kereskedelmi csatornák, főleg a hipermarketek és szupermarketek a leggyakoribb helyszínei az olyan kategóriák vásárlásának, mint a szénsavas üdítőital, az ásványvíz, a sör, a háztartási tisztítószer és a csokoládé. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen ShopperTrends reprezentatív kutatása a vásárlási szokásokról.
Zöldség-gyümölcsöt a válaszadók majdnem fele hagyományos üzletben vásárol; zöldségesnél vagy piacon. Friss húsnál és baromfinál a hentesé a legmagasabb mutató. Testápolási és higiéniai termékeknél a drogéria emelkedik ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Két évtizede tagja Magyarország az Európai Uniónak: mit jelent ez a gazdaság szempontjából?
Idén húsz éve csatlakozott Magyarország az Európai Unióhoz. Az évforduló…
Tovább olvasom >Az inflációs nyomás továbbra is velünk marad
Az inflációs nyomás továbbra sem ereszti a cégeket. Habár az…
Tovább olvasom >Optimisták a magyar cégek a klímacélokkal kapcsolatban
A hazai cégek optimisták a klímavállalásokat illetően, de a szervezeten…
Tovább olvasom >