Néhány kategória vásárlásának leggyakoribb helyszíne
A modern kereskedelmi csatornák, főleg a hipermarketek és szupermarketek a leggyakoribb helyszínei az olyan kategóriák vásárlásának, mint a szénsavas üdítőital, az ásványvíz, a sör, a háztartási tisztítószer és a csokoládé. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen ShopperTrends reprezentatív kutatása a vásárlási szokásokról.
Zöldség-gyümölcsöt a válaszadók majdnem fele hagyományos üzletben vásárol; zöldségesnél vagy piacon. Friss húsnál és baromfinál a hentesé a legmagasabb mutató. Testápolási és higiéniai termékeknél a drogéria emelkedik ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonságosabb és fogyasztóbarát piacot teremt a kkv-k számára Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

