Néhány kategória vásárlásának leggyakoribb helyszíne
A modern kereskedelmi csatornák, főleg a hipermarketek és szupermarketek a leggyakoribb helyszínei az olyan kategóriák vásárlásának, mint a szénsavas üdítőital, az ásványvíz, a sör, a háztartási tisztítószer és a csokoládé. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen ShopperTrends reprezentatív kutatása a vásárlási szokásokról.
Zöldség-gyümölcsöt a válaszadók majdnem fele hagyományos üzletben vásárol; zöldségesnél vagy piacon. Friss húsnál és baromfinál a hentesé a legmagasabb mutató. Testápolási és higiéniai termékeknél a drogéria emelkedik ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >