Negyvenötmillárdos ásványvízpiac az elmúlt 12 hónapban
A válság ellenére stabil volt a magyar ásványvízpiac az elmúlt egy évben. 2008 júniusa és 2009 májusa között 45 milliárd forint értékben 890 millió liter ásványvizet értékesítettek kiskereskedelmi forgalomban – közölte a Nielsen piackutató cég.
Egy liter ásványvíz mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára 50 forint volt tavaly májusban csakúgy, mint 2009 ötödik hónapjában. Az ásványvíz zömét továbbra is másfél literes palackban adják el: mennyiségben 75, értékben 79 százalék jut erre a kiszerelésre.
A beszerzési helyek erősen koncentrálódnak. A mennyiségben mért forgalomból a hipermarketekre 34 százalék, míg a főleg szupermarketeket és diszkontokat magában foglaló 401-2.500 négyzetméteres kategóriára 45 százalék jutott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >