Negyvenötmillárdos ásványvízpiac az elmúlt 12 hónapban
A válság ellenére stabil volt a magyar ásványvízpiac az elmúlt egy évben. 2008 júniusa és 2009 májusa között 45 milliárd forint értékben 890 millió liter ásványvizet értékesítettek kiskereskedelmi forgalomban – közölte a Nielsen piackutató cég.
Egy liter ásványvíz mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára 50 forint volt tavaly májusban csakúgy, mint 2009 ötödik hónapjában. Az ásványvíz zömét továbbra is másfél literes palackban adják el: mennyiségben 75, értékben 79 százalék jut erre a kiszerelésre.
A beszerzési helyek erősen koncentrálódnak. A mennyiségben mért forgalomból a hipermarketekre 34 százalék, míg a főleg szupermarketeket és diszkontokat magában foglaló 401-2.500 négyzetméteres kategóriára 45 százalék jutott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >