Negyven új üzletet nyithat májusig a Tedi Spanyolországban
A Tedi kiskereskedelmi lánc tízéves spanyolországi jelenlétét ünnepelve bemutatta megújult üzletkoncepcióját Madridban, a La Vega bevásárlóközpontban. A vállalat célja, hogy 2026 májusáig további 40 üzletet nyisson az országban, és középtávon akár 600 egység működtetésére is lát lehetőséget.
Spanyolország több mint 320 üzlettel és 2300 alkalmazottal immár a Tedi második legfontosabb piaca Németország után. A kereskedő világszerte 15 országban van jelen, több mint 3600 értékesítési ponttal, üzletei mérete 650 és 1000 négyzetméter között mozog, és mintegy 15 000 terméket kínálnak – a lakberendezési cikkektől az irodaszereken át a játékokig.
A terjeszkedéssel párhuzamosan a Tedi modernebb üzletdizájnt vezet be Spanyolországban: letisztultabb termékkihelyezés a hagyományos kosarak és önkiszolgáló asztalok nélkül. A koncepció egyik látványossága az Osolandia nevű gyerekeknek szánt tematikus részleg, ahol játékok és édességek kapnak helyet egy könnyen megközelíthető, vizuálisan vonzó térben.
A formátumot Európa többi részén fokozatosan kerül bevezetésre 2026-ig.
Fernando Strubing Gomes, a Tedi spanyolországi ügyvezetője hangsúlyozta: céljuk az egységes árpolitika fenntartása minden országban, még a Németországtól való távolság miatti magasabb logisztikai költségek ellenére is. A non-food kereskedő a hatékonyabb működés érdekében egy Franciaországot, Portugáliát és Spanyolországot kiszolgáló regionális raktár létrehozásának lehetőségét vizsgálja.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszilárdította spanyolországi jelenlétét a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Barcelonában nyitotta meg első spanyol reptéri üzletét a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont az online vásárlás során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szárnyalnak a saját márkák Svédországban – 11,6%-os növekedés egy év alatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszáll PepsiCo a „dirty soda” őrületbe – jön a Dirty Mountain Dew Cream Soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >