Négyszerezett a Kraft Foods
A Kraft Foods közel négyszeresére növelte adózott eredményét 2009. utolsó negyedévében, különösen a feltörekvő országokban végrehajtott áremelések hatására.
Az élelmiszergyártó adózott eredménye 710 millió dollár, részvényenként 48 cent lett a december végéig tartó három hónapban, az egy évvel korábbi 178 millió dollár, részvényenként 12 cent után. Az elemzők kisebb, 45 cent részvényarányos eredményre számítottak. A Kraft eladásai 3 százalékkal 11,0 milliárd dollárra bővültek a tavalyi utolsó negyedévben, kis mértékben elmaradva az szakértői várakozásokban szereplő 11,07 milliárd dollártól – írja a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >