Négymilliárd dolláros befektetésre készül a Coca-Cola Kínában
Kínai üzletének lendületes kiépítésére készül a Coca-Cola.
A világ legnagyobb üdítőipari vállalata bejelentette, 2012–14 között négymilliárd dollárt fordít e célra. „Kína egyike a legfontosabb növekedési piacoknak” – mondta Muhtar Kent, a Coca-Cola elnöke-vezérigazgatója.
A vállalat már 2009–11 között is hárommilliárd dollárt invesztált Kínában. A Coca-Cola új termékcsaládok bevezetésére, gyártói és értékesítési infrastruktúrájának bővítésére kívánja fordítani tervezett befektetéseit. A vállalat palackozóüzemeket is épít Kínában.
A Coca-Cola az idei első fél évben egymilliárd rekesz üdítőitalt értékesített, dupláját a tavalyinak – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >