Negyedszer aranyérmes a pezsgő hazájában a Hungaria Rosé Extra Dry
A Hungaria Rosé Extra Dry egymás után negyedszer is lenyűgözte az Effervescents du Monde, a világ egyik legjelentősebb pezsgőversenyének zsűrijét. Játékos gyümölcsösségének, friss savainak, átható, üde, ribizlis málna ízének és krémes utóízének köszönhetően ugyanis a rangos, a pezsgő hazájában zajlott megmérettetésen idén is aranyérmet nyert.
Ismét bizonyított a Hungaria különlegessége! A világ egyik meghatározó pezsgőversenyén, a Franciaországban rendezett Effervescents du Monde-on ismét, egymás után immár negyedszer lett aranyérmes a Hungaria Rosé Extra Dry. A november 29–december 2. között, Burgundiában megtartott eseményen több mint 20 országból, mintegy 500 tételt mért össze a 80 nemzetközi hírű szakértőkből álló zsűri.
A Hungaria Rosé Extra Dry-t stílusosan játékos gyümölcsösség jellemzi. Tisztaságában egymásra találnak a könnyed üdeség jegyei és a dögös buborékok. Friss savai, átható, üde, ribizlis málna íze, mélyrózsaszín tónusa és krémes utóíze tökéletes kombinációt alkotnak, amit a bíráló bizottság is kiemelt.
„Hihetetlen büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Hungaria Rosé Extra Dry pezsgőnk ismét, immár egymás után negyedszer kapta meg az Effervescents du Monde aranyérmét. Ez is bizonyítja borászaink és pezsgőmestereink szakértelmét, illetve azt, hogy az állandó magas minőség meghozza az eredményt. E mellett mutatja, valóban prémium terméket kínálunk a fogyasztóinknak. Külön öröm számunkra, hogy egy olyan tétel lett aranyérmes, amely széles körben elérhető. A Hungaria Rosé Extra Dry-t a márka népszerűsége, növekvő forgalma mellett folyamatosan tudjuk biztosítani a meglévő és újonnan, a márkával ismerkedő fogyasztóink számára. Így széles kör találhatja meg a stílusos pezsgőzés élményét”
– hangsúlyozta Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetője.
A ROSÉ PEZSGŐ EGÉSZ ÉVBEN TAROL HAZÁNKBAN
„Bár rozét jellemzően nyáron iszunk, népszerűsége mégis egész évben erős, könnyedsége miatt szívesen fogyasztjuk kötetlen alkalmakkor. Nem meglepő tehát a Hungaria Rosé Extra Dry mostani sikere, amely várhatóan tovább fokozza majd a termék iránti érdeklődést. Ezt támogatja még a december elején indított »Pezsegj stílusosan« kampányunk, amely megújult képi világával és üzenettel viszi tovább a márka különlegességet sugárzó irányvonalát. Ugyanakkor célunk volt a kék márka erősítése is, dinamikusságának és fesztelenségének hangsúlyozása, valamint a mindennapi fogyasztási alkalmak bemutatása”
– tette hozzá Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.
Az aranyérmes pezsgő a nagyobb élelmiszerláncok üzleteiben és online is elérhető:
Kapcsolódó cikkeink
Megújult a PTE szőlő- és boranalitikai vizsgálatok elvégzésére alkalmas laboratóriuma
Átadták a Pécsi Tudományegyetem Szőlészeti és Borászati Kutatóintézete (PTE SZBKI)…
Tovább olvasom >Tokaji és egri termelők nyerték a Magyar Bor Nagydíjat
Fehérbor kategóriában a tokaji Bott Pince 2021-es Csontos furmintja, a…
Tovább olvasom >Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen
Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: célba veszik a lakáspiacot a harmincasok
A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék…
Tovább olvasom >K&H: ennyivel drágultak a lakások a leginkább érintettek szerint
A középkorú magyarok pesszimistábban látják a lakások árának alakulását 2024…
Tovább olvasom >Megújult a PTE szőlő- és boranalitikai vizsgálatok elvégzésére alkalmas laboratóriuma
Átadták a Pécsi Tudományegyetem Szőlészeti és Borászati Kutatóintézete (PTE SZBKI)…
Tovább olvasom >