Negyedszer aranyérmes a pezsgő hazájában a Hungaria Rosé Extra Dry
A Hungaria Rosé Extra Dry egymás után negyedszer is lenyűgözte az Effervescents du Monde, a világ egyik legjelentősebb pezsgőversenyének zsűrijét. Játékos gyümölcsösségének, friss savainak, átható, üde, ribizlis málna ízének és krémes utóízének köszönhetően ugyanis a rangos, a pezsgő hazájában zajlott megmérettetésen idén is aranyérmet nyert.

Nem csak nyáron fogyasztható
Ismét bizonyított a Hungaria különlegessége! A világ egyik meghatározó pezsgőversenyén, a Franciaországban rendezett Effervescents du Monde-on ismét, egymás után immár negyedszer lett aranyérmes a Hungaria Rosé Extra Dry. A november 29–december 2. között, Burgundiában megtartott eseményen több mint 20 országból, mintegy 500 tételt mért össze a 80 nemzetközi hírű szakértőkből álló zsűri.
A Hungaria Rosé Extra Dry-t stílusosan játékos gyümölcsösség jellemzi. Tisztaságában egymásra találnak a könnyed üdeség jegyei és a dögös buborékok. Friss savai, átható, üde, ribizlis málna íze, mélyrózsaszín tónusa és krémes utóíze tökéletes kombinációt alkotnak, amit a bíráló bizottság is kiemelt.
„Hihetetlen büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Hungaria Rosé Extra Dry pezsgőnk ismét, immár egymás után negyedszer kapta meg az Effervescents du Monde aranyérmét. Ez is bizonyítja borászaink és pezsgőmestereink szakértelmét, illetve azt, hogy az állandó magas minőség meghozza az eredményt. E mellett mutatja, valóban prémium terméket kínálunk a fogyasztóinknak. Külön öröm számunkra, hogy egy olyan tétel lett aranyérmes, amely széles körben elérhető. A Hungaria Rosé Extra Dry-t a márka népszerűsége, növekvő forgalma mellett folyamatosan tudjuk biztosítani a meglévő és újonnan, a márkával ismerkedő fogyasztóink számára. Így széles kör találhatja meg a stílusos pezsgőzés élményét”
– hangsúlyozta Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetője.
A ROSÉ PEZSGŐ EGÉSZ ÉVBEN TAROL HAZÁNKBAN
„Bár rozét jellemzően nyáron iszunk, népszerűsége mégis egész évben erős, könnyedsége miatt szívesen fogyasztjuk kötetlen alkalmakkor. Nem meglepő tehát a Hungaria Rosé Extra Dry mostani sikere, amely várhatóan tovább fokozza majd a termék iránti érdeklődést. Ezt támogatja még a december elején indított »Pezsegj stílusosan« kampányunk, amely megújult képi világával és üzenettel viszi tovább a márka különlegességet sugárzó irányvonalát. Ugyanakkor célunk volt a kék márka erősítése is, dinamikusságának és fesztelenségének hangsúlyozása, valamint a mindennapi fogyasztási alkalmak bemutatása”
– tette hozzá Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.
Az aranyérmes pezsgő a nagyobb élelmiszerláncok üzleteiben és online is elérhető:
Kapcsolódó cikkeink
Vesztergombi Ferenc kapta idén a Magyar Bor Akadémia Életmű Díját
A szőlő és a bor nemcsak több százezer embernek ad…
Tovább olvasom >Bor ellen kampányol, miközben a borágazatot képviseli? Wáberer György kihívása botrányt kavart
Jelentős felháborodást váltott ki a hazai borászok körében Wáberer György…
Tovább olvasom >Tavaly 1,7 millió hektoliter bort fogyasztottak Magyarországon
Tavaly összesen 1,7 millió hektoliter, átlagosan fejenként 17,1 liter bort…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >