Negyedik márkaüzletét nyitotta meg a Tchibo Magyarországon
Negyedik hazai üzletét nyitotta meg a Tchibo az ÁRKÁD Budapest bevásárlóközpontban. A vállalat legújabb üzletében a vásárlók a
megszokott, Tchibo üzletekre jellemző kínálattal találkozhatnak, vagyis egyszerre válogathatnak a világ leghíresebb termőterületeiről származó szemeskávé-kínálatból, a hetente megújuló, korlátozott darabszámú, egyedi áruválasztékból, valamint a helyben fogyasztható kávék és sütemények közül.
A Tchibo üzletek koncepciója, – miszerint egy helyen lehet szemes és őrölt kávét vásárolni, válogatni a megbízható, jó minőségű
fogyasztási, műszaki és használati cikkek között és elfogyasztani egy igazi eszpresszót vagy egy latte macchiatót – Európában évtizedek óta nagy sikernek örvend. Számos üzlete működik Németországban, Ausztriában, Lengyelországban és Csehországban, valamint Szlovákiában és Törökországban.
„Az első ilyen, a kávén kívül ruházatot és tartós fogyasztási cikkeket is kínáló, a termékpalettát rendszeresen megújító márkaboltunkat
2007–ben nyitottuk meg Magyarországon. Nagy öröm számunkra a negyedik üzletünk megnyitása, hiszen ez nem csak a már meglévő három Tchibo-üzlet sikerét, hanem azok magyarországi ismertségét és elfogadottságát is igazolja” – tette hozzá Andrzej Jackiewicz, a Tchibo magyarországi ügyvezető igazgatója.
A Tchibo üzletek kínálata összetett: szemes– és őrölt kávéból, hetente megújuló használati cikkekből, továbbá helyben fogyasztható
kávéból és süteményekből áll. Az üzletekben a vásárlók hétféle különleges, – egyenlítői, korlátozott termőterületű afrikai,
guatemalai, brazil és kolumbiai ültetvényekről származó – pörkölt szemes kávé közül választhatják ki a kedvencüket, amelyet kívánság
szerint – a vásárló kávéfőzőjének ismeretében, ahhoz igazítva – helyben meg is őrölnek.
A vásárlók emellett a Tchibo szezonális és tematikus non-food (nem élelmiszer-jellegű) kínálatából is válogathatnak. A termékeket
kizárólag a Tchibónak tervezik és gyártják le, jellemzőjük a kiemelkedően jó ár-érték arány. Minden héten szerdán új termékcsoport
érkezik az üzletbe, a kollekciók tematikája változó, kezdve a lakberendezési és dekorációs eszközöktől a gyerekruhákon és
sportfelszereléseken át a női és férfi ruházatig. Az üzletekben kapható termékek kizárólag a Tchibo forgalmazásában vásárolhatók meg, és szigorú minőségellenőrzésen esnek át. A vállalat a nagyobb értékű műszaki termékeire három év garanciát biztosít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >