Negyedével nőtt a dm bevétele
Kiemelkedő eredménnyel zárt a dm drogérialánc Magyarországon a szeptemberben zárult gazdasági évben. Az üzletlánc 25 százalékkal növelte forgalmát az előző évhez képest, amely így elérte az 51 milliárd forintot, jelentette be Wolfgang Strasser, a dm kft. ügyvezetője.A fejlődés részben az expanziónak köszönhető: boltjainak száma 188-ról 203-ra nőtt. De ha a terjeszkedés generálta forgalomtöbblettől megtisztítjuk, a növekedés így is 19 százalékos.
A sikert elsősorban a komplex marketingstratégia alapozta meg, amelynek fókuszában a fogyasztó állt. A törzsvásárlói hűségpromóciókon és a „Tartósan alacsony ár” stratégiáján kívül a lánc szélesítette bioélelmiszereinek és saját márkáinak körét is, valamint év végéig az összes egységében megjelennek a vény nélkül kapható gyógyszerek, mondta el Nagy Júlia marketingmenedzser.
A dm segítséget nyújt a társadalmat érintő problémák megoldásában is. Október elején került sor a „20 segítő forint” elnevezésű karitatív akciójuk átadó ünnepségére, ahol 200 óvoda között 40 millió forintot osztottak szét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >