Negyedével nőtt a dm bevétele
Kiemelkedő eredménnyel zárt a dm drogérialánc Magyarországon a szeptemberben zárult gazdasági évben. Az üzletlánc 25 százalékkal növelte forgalmát az előző évhez képest, amely így elérte az 51 milliárd forintot, jelentette be Wolfgang Strasser, a dm kft. ügyvezetője.A fejlődés részben az expanziónak köszönhető: boltjainak száma 188-ról 203-ra nőtt. De ha a terjeszkedés generálta forgalomtöbblettől megtisztítjuk, a növekedés így is 19 százalékos.
A sikert elsősorban a komplex marketingstratégia alapozta meg, amelynek fókuszában a fogyasztó állt. A törzsvásárlói hűségpromóciókon és a „Tartósan alacsony ár” stratégiáján kívül a lánc szélesítette bioélelmiszereinek és saját márkáinak körét is, valamint év végéig az összes egységében megjelennek a vény nélkül kapható gyógyszerek, mondta el Nagy Júlia marketingmenedzser.
A dm segítséget nyújt a társadalmat érintő problémák megoldásában is. Október elején került sor a „20 segítő forint” elnevezésű karitatív akciójuk átadó ünnepségére, ahol 200 óvoda között 40 millió forintot osztottak szét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >