Négyből egy brit inkább rumot választana idén nyáron a sör helyett
A Bacardi kutatása szerint négyből egy brit idén nyáron inkább valamilyen rumalapú koktélt választana a megszokott korsó sör helyett.
A Bacardi által a nyár elején az Egyesült Királyságban végzett felmérés szerint a 21011 válaszadó 29%-a szívesebben fogyasztana rumkoktélt, például Pina Coladát vagy Mojitót mint egy korsó sör. Mindössze 15% mondta azt, hogy idén nyáron is inkább a hideg sört részesíti előnyben.
A szigetországban a márka szerint a Pina Colada a legnépszerűbb nyári koktél (9% ezt jelölte meg), majd 7%-os említéssel a Sex on the Beach és 5%-kal a Mojito következik.
A felmérés arra is rámutat, hogy különösen a londoniak kedvelik a rumalapú koktélokat: több mint egyharmaduk (35%) a rumot választja nyáron.
A kutatásban a válaszadók a „legjobb nyári illatokat és ízeket” is rangsorolták: a fogyasztók 74%-a a frissen nyírt fű illatát említette, majd közel egyharmaduk – 31% – a kókuszdió, valamivel több mint egyötödük pedig a sütödében vásárolt chips illatát.
Az ízeket tekintve a legszélesebb körben kedvelt (59%) a kókusz és az ananász (52%).
A kutatás az új vanília, fahéj, valamint ananász és kókusz ízeket magában ötvöző Bacardí Caribbean Spiced bevezetése előtt készült.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >