Négyből egy brit inkább rumot választana idén nyáron a sör helyett
A Bacardi kutatása szerint négyből egy brit idén nyáron inkább valamilyen rumalapú koktélt választana a megszokott korsó sör helyett.
A Bacardi által a nyár elején az Egyesült Királyságban végzett felmérés szerint a 21011 válaszadó 29%-a szívesebben fogyasztana rumkoktélt, például Pina Coladát vagy Mojitót mint egy korsó sör. Mindössze 15% mondta azt, hogy idén nyáron is inkább a hideg sört részesíti előnyben.
A szigetországban a márka szerint a Pina Colada a legnépszerűbb nyári koktél (9% ezt jelölte meg), majd 7%-os említéssel a Sex on the Beach és 5%-kal a Mojito következik.
A felmérés arra is rámutat, hogy különösen a londoniak kedvelik a rumalapú koktélokat: több mint egyharmaduk (35%) a rumot választja nyáron.
A kutatásban a válaszadók a „legjobb nyári illatokat és ízeket” is rangsorolták: a fogyasztók 74%-a a frissen nyírt fű illatát említette, majd közel egyharmaduk – 31% – a kókuszdió, valamivel több mint egyötödük pedig a sütödében vásárolt chips illatát.
Az ízeket tekintve a legszélesebb körben kedvelt (59%) a kókusz és az ananász (52%).
A kutatás az új vanília, fahéj, valamint ananász és kókusz ízeket magában ötvöző Bacardí Caribbean Spiced bevezetése előtt készült.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >