Négy százalékkal nőtt a Nestlé január-szeptemberi forgalma
A világ legnagyobb élelmiszer- és italforgalmazója pénteken arról számolt be, hogy az idei első kilenchavi forgalma 82,77 milliárd svájci frankot tett ki, így 4,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. Ez felülmúlta a szakértők 81,03 milliárd svájci frank várakozását.
A cég közlése szerint a világ minden térségében, és valamennyi termékkategóriában nőttek az eladásai, az élelmiszer- és italértékesítés 77 milliárd frank volt az év első háromnegyedében.
A Nestlé bevételét mintegy 2,7 százalékkal csökkentette a dollár gyengülése. A svájci központú vállalat várakozása szerint az idei eladásai 5 százalékkal haladják majd meg a múlt évit. A januártól szeptember végéig tartó időszakban a Nestlé eladásai 10,7 százalékkal nőttek Ázsiában, 5,5 százalékkal Amerikában, és 3,3 százalékkal Európában – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >