Négy százalékkal nőtt a Nestlé január-szeptemberi forgalma
A világ legnagyobb élelmiszer- és italforgalmazója pénteken arról számolt be, hogy az idei első kilenchavi forgalma 82,77 milliárd svájci frankot tett ki, így 4,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. Ez felülmúlta a szakértők 81,03 milliárd svájci frank várakozását.
A cég közlése szerint a világ minden térségében, és valamennyi termékkategóriában nőttek az eladásai, az élelmiszer- és italértékesítés 77 milliárd frank volt az év első háromnegyedében.
A Nestlé bevételét mintegy 2,7 százalékkal csökkentette a dollár gyengülése. A svájci központú vállalat várakozása szerint az idei eladásai 5 százalékkal haladják majd meg a múlt évit. A januártól szeptember végéig tartó időszakban a Nestlé eladásai 10,7 százalékkal nőttek Ázsiában, 5,5 százalékkal Amerikában, és 3,3 százalékkal Európában – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >