Négy éve a legjobbnak értékelik a Rossmannt a beszállító partnerei
A hazai legnagyobb kereskedelmi láncok közül a Rossmann Magyarország végzett az első helyen az Advantage Report® felmérésben. Az összteljesítmény öt terület értékelése alapján történik, úgy, mint Üzleti kapcsolatok, Munkatársak/Szervezet, Kategória/Üzletfejlesztés, Kereskedelmi megvalósítás és Logisztika/Értékesítési lánc. A Rossmann már négy éve az első helyen végez a felmérésben.
Az Advantage Group egy B2B piackutatást végző vállalat, mely az üzleti kapcsolatok értékelésének koncepcióját dolgozta ki. A vállalat kiemelt szolgáltatása az Advantage Report®, mely méri az együttműködést a beszállító partnerek és kereskedelmi láncok között. Itthon 13 kereskedelmi láncot 47 beszállító partnere értékelt tavaly június és november között. A módszer lényege, hogy a vállalat versenytársaihoz és az üzletágon belül működő vállalatokhoz képest mért teljesítményt értékelik, ezzel azonosítják az erősségeket, a gyengeségeket, a lehetőségeket, valamint a prioritásokat a beszállítói támogatás szempontjából. A visszajelzéseket a szenior menedzsment tagjai, kategória menedzserek, beszerzők, illetve az ellátási láncban dolgozók szolgáltatják. A Rossmann Magyarország az úgy nevezett nettó kedvezőségű mutató szerint már négy éve, 2017-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban is az első helyen végzett. Tavaly az első négy területen a Rossmann drogérialáncot értékelték a legjobbnak, Logisztika/Értékesítési lánc területen pedig a második legjobb helyet érte el.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >Újra Baba-Mama Kuponnapok, idén akár 50%-os kedvezmény is várja a családokat!
2025. május 8. és 11. között ismét megrendezésre kerül a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >