Négy éve a legjobbnak értékelik a Rossmannt a beszállító partnerei
A hazai legnagyobb kereskedelmi láncok közül a Rossmann Magyarország végzett az első helyen az Advantage Report® felmérésben. Az összteljesítmény öt terület értékelése alapján történik, úgy, mint Üzleti kapcsolatok, Munkatársak/Szervezet, Kategória/Üzletfejlesztés, Kereskedelmi megvalósítás és Logisztika/Értékesítési lánc. A Rossmann már négy éve az első helyen végez a felmérésben.
Az Advantage Group egy B2B piackutatást végző vállalat, mely az üzleti kapcsolatok értékelésének koncepcióját dolgozta ki. A vállalat kiemelt szolgáltatása az Advantage Report®, mely méri az együttműködést a beszállító partnerek és kereskedelmi láncok között. Itthon 13 kereskedelmi láncot 47 beszállító partnere értékelt tavaly június és november között. A módszer lényege, hogy a vállalat versenytársaihoz és az üzletágon belül működő vállalatokhoz képest mért teljesítményt értékelik, ezzel azonosítják az erősségeket, a gyengeségeket, a lehetőségeket, valamint a prioritásokat a beszállítói támogatás szempontjából. A visszajelzéseket a szenior menedzsment tagjai, kategória menedzserek, beszerzők, illetve az ellátási láncban dolgozók szolgáltatják. A Rossmann Magyarország az úgy nevezett nettó kedvezőségű mutató szerint már négy éve, 2017-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban is az első helyen végzett. Tavaly az első négy területen a Rossmann drogérialáncot értékelték a legjobbnak, Logisztika/Értékesítési lánc területen pedig a második legjobb helyet érte el.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >