Négy európai ország polcáról is eltűnnek a PepsiCo termékei
Négy európai országban döntés született arról, hogy a PepsiCo termékeit nem forgalmazzák tovább. A spanyol, a francia, az olasz és a belga üzletek polcairól hamarosan eltűnnek a termékek, mivel a folyamatos áremelkedések nem arattak sikert a vásárlók körében.

Túl sok volt az áremelés
Nemcsak a Pepsi, hanem a Lay’s chipsek, a Doritos termékek, a Lipton teák és a Quaker gabonapelyhek is búcsút inthetnek ennek a négy európai országnak, mivel a szankciók több mint 9000 üzletet érintenek.
A PepsiCo közleményben tájékoztatta a nyilvánosságot, hangsúlyozva, hogy hónapok óta tárgyalásokat folytatnak a Carrefourral, és továbbra is együttműködnek annak érdekében, hogy termékeik elérhetők maradjanak.
A PepsiCo kiemelte, hogy a kényelem és az adagok szabályozhatósága iránti fogyasztói igények kielégítése érdekében döntöttek úgy, hogy a csomagok méretét csökkentik – írja az Index.hu.
Kapcsolódó cikkeink
25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Balatoni szállásárak 2025-ben: mérsékelt drágulás, de a főszezon még hozhat meglepetéseket
Ahogy közeledik a hosszú hétvége és az előszezon, egyre többen…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >