Négy európai ország polcáról is eltűnnek a PepsiCo termékei
Négy európai országban döntés született arról, hogy a PepsiCo termékeit nem forgalmazzák tovább. A spanyol, a francia, az olasz és a belga üzletek polcairól hamarosan eltűnnek a termékek, mivel a folyamatos áremelkedések nem arattak sikert a vásárlók körében.

Túl sok volt az áremelés
Nemcsak a Pepsi, hanem a Lay’s chipsek, a Doritos termékek, a Lipton teák és a Quaker gabonapelyhek is búcsút inthetnek ennek a négy európai országnak, mivel a szankciók több mint 9000 üzletet érintenek.
A PepsiCo közleményben tájékoztatta a nyilvánosságot, hangsúlyozva, hogy hónapok óta tárgyalásokat folytatnak a Carrefourral, és továbbra is együttműködnek annak érdekében, hogy termékeik elérhetők maradjanak.
A PepsiCo kiemelte, hogy a kényelem és az adagok szabályozhatósága iránti fogyasztói igények kielégítése érdekében döntöttek úgy, hogy a csomagok méretét csökkentik – írja az Index.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Balatoni szállásárak 2025-ben: mérsékelt drágulás, de a főszezon még hozhat meglepetéseket
Ahogy közeledik a hosszú hétvége és az előszezon, egyre többen…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >