Négy európai ország polcáról is eltűnnek a PepsiCo termékei
Négy európai országban döntés született arról, hogy a PepsiCo termékeit nem forgalmazzák tovább. A spanyol, a francia, az olasz és a belga üzletek polcairól hamarosan eltűnnek a termékek, mivel a folyamatos áremelkedések nem arattak sikert a vásárlók körében.
Nemcsak a Pepsi, hanem a Lay’s chipsek, a Doritos termékek, a Lipton teák és a Quaker gabonapelyhek is búcsút inthetnek ennek a négy európai országnak, mivel a szankciók több mint 9000 üzletet érintenek.
A PepsiCo közleményben tájékoztatta a nyilvánosságot, hangsúlyozva, hogy hónapok óta tárgyalásokat folytatnak a Carrefourral, és továbbra is együttműködnek annak érdekében, hogy termékeik elérhetők maradjanak.
A PepsiCo kiemelte, hogy a kényelem és az adagok szabályozhatósága iránti fogyasztói igények kielégítése érdekében döntöttek úgy, hogy a csomagok méretét csökkentik – írja az Index.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report
A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >