Négy európai ország polcáról is eltűnnek a PepsiCo termékei
Négy európai országban döntés született arról, hogy a PepsiCo termékeit nem forgalmazzák tovább. A spanyol, a francia, az olasz és a belga üzletek polcairól hamarosan eltűnnek a termékek, mivel a folyamatos áremelkedések nem arattak sikert a vásárlók körében.

Túl sok volt az áremelés
Nemcsak a Pepsi, hanem a Lay’s chipsek, a Doritos termékek, a Lipton teák és a Quaker gabonapelyhek is búcsút inthetnek ennek a négy európai országnak, mivel a szankciók több mint 9000 üzletet érintenek.
A PepsiCo közleményben tájékoztatta a nyilvánosságot, hangsúlyozva, hogy hónapok óta tárgyalásokat folytatnak a Carrefourral, és továbbra is együttműködnek annak érdekében, hogy termékeik elérhetők maradjanak.
A PepsiCo kiemelte, hogy a kényelem és az adagok szabályozhatósága iránti fogyasztói igények kielégítése érdekében döntöttek úgy, hogy a csomagok méretét csökkentik – írja az Index.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >