Négy európai ország polcáról is eltűnnek a PepsiCo termékei
Négy európai országban döntés született arról, hogy a PepsiCo termékeit nem forgalmazzák tovább. A spanyol, a francia, az olasz és a belga üzletek polcairól hamarosan eltűnnek a termékek, mivel a folyamatos áremelkedések nem arattak sikert a vásárlók körében.

Túl sok volt az áremelés
Nemcsak a Pepsi, hanem a Lay’s chipsek, a Doritos termékek, a Lipton teák és a Quaker gabonapelyhek is búcsút inthetnek ennek a négy európai országnak, mivel a szankciók több mint 9000 üzletet érintenek.
A PepsiCo közleményben tájékoztatta a nyilvánosságot, hangsúlyozva, hogy hónapok óta tárgyalásokat folytatnak a Carrefourral, és továbbra is együttműködnek annak érdekében, hogy termékeik elérhetők maradjanak.
A PepsiCo kiemelte, hogy a kényelem és az adagok szabályozhatósága iránti fogyasztói igények kielégítése érdekében döntöttek úgy, hogy a csomagok méretét csökkentik – írja az Index.hu.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >