Négy Effie-díjjal zárta első évét a HEINEKEN Hungária és az ACG
Az idei, „reklámhatékonyság Oscar-díjaként” ismert marketinghatékonysági versenyen 4 Effie-díjat eredményezett a HEINEKEN Hungária Zrt. és az ACG reklámügynökség tavaly megkezdett, alig egy évre visszatekintő együttműködése.
A díjazott kampányok: Soproni Fekete Démon (Ezüst Effie); Arany Fácán (Bronz Effie); Soproni bevezető kampány (Arany Effie); Arany Fácán bevezető kampány (Arany Effie).
Az Effie-díjakat jelenleg 40 országban ítélik oda a leghatékonyabb kampányoknak. A HEINEKEN Hungária Zrt. számára a most elnyert elismerés egy, a korábbi években elindult tendencia folytatását és kicsúcsosodását jelenti. Ebből a szempontból különösen nagy eredmény az Arany Fácán arany díja, hiszen itt egy korábban már népszerű, de eltűnt márka újra bevezetése történt meg egy speciális célcsoport számára, illetve a Soproni imázskampányának elismerése, amely a korábban sikerre vitt kommunikációt tudta továbbfejleszteni egy jellemzően pesszimista társadalmi-gazdasági környezetben. A kampány érdekessége, hogy az optimizmus jegyében még akkor szavazott bizalmat a férfi vízilabdacsapatnak, amikor egyáltalán nem lehetett biztos benne, hogy hozza az azóta megszerzett eredményeket.
Az Effie díjkiosztón Joris Huijsmans, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója díjátadóként is képviseltette magát.
„A HEINEKEN Hungária évről évre a magyar piac leginnovatívabb vállalatai között van” – nyilatkozta a magyarországi megbízatását nemrég elnyert igazgató. „Nagyon fontos, hogy márkáinkkal folyamatosan értéket teremtsünk a piacon. A HEINEKEN sikereknek különösen örülök, hiszen olyan időszakban nyertünk, amely valamennyi márka számára nagy kihívást tartogatott. Az a tény, hogy minden olyan kategóriában, amelyben nevezték kampányainkat, díjat nyertünk, azt jelenti, hogy a márkaépítések segítségével meg tudjuk fogni fogyasztóinkat, és hogy ügynökségünkkel együtt nagyon jó hatásfokkal oldottuk meg a marketingkihívásokat.”
Jan-Willem Van Wensem, a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing igazgatója a legnevesebb labdarúgó kupasorozathoz hasonlította az Effie-t. „Ez a díj azt jelenti a márkáknak, amit a Bajnokok Ligája a labdarúgókluboknak. A siker kulcsa a kommunikációs kampány hatékonysága – és ha két arannyal, egy ezüsttel, illetve egy bronzzal jutalmazzák a vállalat munkáját, akkor nem tehetek mást, minthogy büszke vagyok a marketingcsapatra.”
Blaskó Nikolett, a HEINEKEN márkák kommunikációját kezelő ACG Reklámügynökség vezetője, elmondta: „Úgy érzem, az általunk kezelt márkák kitüntetésével nem csak a reklámkampányt díjazták, hanem azt a megrendelői bátorságot is, amelyben gyakran a már bevált formák elvetésével, meghökkentőbb, de hatékony megoldásokat támogatta. Külön öröm számomra, hogy a Soproni tavalyi sikerszériáját úgy tudtuk megőrizni, hogy közben megváltoztattuk, kiszélesítettük a koncepciót, és a piac mindezt visszaigazolta.
Az ACG Reklámügynökség 2012 óta kezeli a HEINEKEN Hungária Zrt. márkáit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >