Nébih: natur mandulát és lenmagot hívott vissza a Tesco
Natur mandulát és lenmagot hívott vissza a Tesco Globál Zrt. kártevő lehetséges jelenléte, valamint határérték feletti peszticid szennyezettség miatt – közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szerdán az MTI-vel.

Irány vissza a boltba
A mandula esetében a visszahívás a 200 grammos 2024. június 27.-i minőségmegőrzési idővel rendelkező, valamint az 500 grammos 2024. június 26.-i és 27.-i minőségmegőrzési idővel rendelkező TS natur mandulára és a lédig natur mandulabélre vonatkozik.
A lenmagnál a Tesco a TS Lenmag 200 grammos kiszerelésű termékét, mely 2024. május 10.-i minőségmegőrzési idővel rendelkezik, tételazonosítója: E11230261D.
Mindhárom termék gyártója az ENCINGER SK s.r.o.
A Nébih kéri a vásárlókat, hogy a megadott azonosító adatokkal megegyező termékeket ne fogyasszák el!
A termékek a vásárlás helyére vagy bármelyik magyarországi Tesco áruházba visszavihetők, ahol a vásárlást igazoló számla, vagy nyugta hiányában is kicserélik, vagy visszatérítik annak árát.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Szántóföldi szenázsról és zöldtakarmányról szóló bemutató zajlott Tordason
2025 áprilisában a Nébih Szenázs és Zöldtakarmány bemutatót rendezett Tordason.…
Tovább olvasom >A Nébih a napraforgó gazdaságilag legfontosabb kórokozóiról nyújtott áttekintést
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) május elején kórtani bemutatót tartott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >