Ne ugorj, szamárság! – A nap képe
Humor és provokáció, sokkoló reklám – e témákról próbál vitát indítani a Linkedinen egy reklámszakember a Dutch Barn vodka reklámkampánya kapcsán – a londoni metróba készített plakát felirata: Ne ugorj, mert mindenki elkésik miattad a munkából!
A provokatív megközelítéssel talán nincs is hiba, az ötlet szellemes, még csak nem is angol humor, inkább „globális” a poén, hibája, ha van, inkább az, hogy a termék számos másikkal kicserélhető lenne.
A képen szereplő Ricky Gervais egyébként a világ szamárpopulációjának megmentésével köti össze a Dutch Barn valóban sikeres kampányát!
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszerbank dubaji módra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kávé és a tea hatása közötti különbség – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vödrös kiszerelés – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Advent Óbudán: indul a főváros egyik legkedvesebb karácsonyi vására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„A jövő turizmusa az értékekre épül” – iránytűt adott a Tourism Summit 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Még a Mikulás hazájából is érkeznek kürtöskalácsot enni – rekordévet hozhat az ünnepi szezon Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

