Naptej-támogatás 400 óvodának: a dm Kft pályázatot hirdet
A dm idén hatodik alkalommal szervezi meg Nap gyermekei programját, s ad naptej-támogatást a hazai óvodáknak. Az első 400 pályázó intézmény garantáltan naptejet nyer, így érdemes szárnyalnia a fantáziának. A drogéria idén arra buzdítja az ovikat, készítsenek kreatív napvédelmi eszközöket, hogy megmutassák, hogyan készülnek a nyárra.
Bár a tavasz első fuvallata szinte csak most érkezett meg, a napsugarak hamarosan egyre erősebbek lesznek, a gyerekek érzékeny bőrét pedig védeni kell. A dm hatodik alkalommal szervezi meg a Nap gyermekei programját, s a napvédelmet állítja országos pályázatának középpontjába. A drogéria az ovisokat és a pedagógusokat hívja játékra: arra kéri őket, készítsenek kreatív napvédelmi eszközöket, s ezek fotójával nevezzenek a pályázatra, amely 2016.03.03-2016.04.14-ig tart.
Különféle technikával készülhetnek a napvédelmi eszközök, a lényeg, hogy minél kreatívabb, színesebb és különlegesebb legyen a végeredmény. Szívesen fogadja a dm a kedves, vicces megoldásokat is, lehetnek elnagyoltak az arányok vagy készíthetnek a gyerekek nem létező napvédelmi eszközöket is.
A pályázatban az első 400 pályázó óvoda garantáltan naptejet nyer, a fődíjas intézménynek pedig családi napot szervez a drogéria, ahol melanoma szűrést is kínál a családoknak.
Dr. Szabó Renáta, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa szakmai tanácsokkal segíti a programot, a dm együttműködő partnere, a L’Oréal Magyarország Kft. pedig a nyertes óvodák számára biztosítja a naptejet.
„A naptej-támogatás nagy segítséget jelent az óvodáknak, a pályázatot a pedagógusok minden évben nagy örömmel fogadják, idén is sok kreatív pályázati anyagra számítunk. Büszkék vagyunk rá, hogy a program tavaly elnyerte CSR Hungary 2014 díjat, idén pedig Nap gyermekei programunk kiérdemelte a Legkreatívabb Jó Cselekedet 2015 díjat is” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
„A napozásra, a napon töltött időre szüksége van szervezetünknek ahhoz, hogy a D-vitamin raktárainkat feltöltsük. Ha hosszú időt töltünk a napon, bőrünk leéghet. Már néhány napégés hozzájárulhat a bőr idő előtti öregedéséhez, és növeli a bőrrák kialakulásának esélyét. Nagyon fontos tehát a bőrtípusnak megfelelő napvédő krém használata, és a kritikus déli órákban kerülni kell a napot. Kirándulásokon, vagy a kertben, játék közben sem szabad elhanyagolni a napvédelmet, hiszen még az árnyékban sem lehetünk teljes biztonságban” – hangsúlyozta Sasvári Tünde, a L’Oréal Magyarország Kft. PR menedzsere.
A Nap gyermekei pályázat részletei a www.napgyermekei.hu oldalon érhetők el, ahol a program kabalafigurája, Tóni kenguru ad hasznos tanácsokat mindenkinek, a gyerekek pedig on-line játékokat játszhatnak.
A programban a dm partnere a L’Oréal Magyarország Kft., a MelanomaMobil, a Katex Kft. és a Gróf Széchenyi Család Alapítvány.
A vásárlók idén is pontadományozással támogathatják a gyerekek napvédelmét 2016.04.28.-2016.05.26-ig.
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >