Napi 30 ezer vásárló az Auchan Aquincumban
Több ezer kempingfelszerelést, rengeteg füldugót, esőkabátot, gumicsizmát és vízipisztolyt vásároltak a fesztiválozók idén. A fesztiválozók mellett idén a hűséges vásárlók sem pártoltak el a fesztivál hetében az áruháztól.
Idén rendkívül sikeres hetet zárt az óbudai áruház a Sziget Fesztivál alatt, a sűrű takarításnak, megerősített információs- és biztonsági szolgálatnak, kulturált körülményeknek köszönhetően napi 30 ezer vásárlót fogadott az áruház. Kiemelkedő volt a kempingfelszerelések forgalma, egy hét alatt több ezer horgászszéket, felfújható matracot, gyékényt és polifoamot, valamint az sok hálózsákot, sátrat és füldugót is értékesített az áruház a fesztivál hetében.
Nagyon népszerű termék volt még a hét második, esősebb felében az esőkabát és a gumicsizma, valamint a takarófóliák. Összességében, az áruháznak egy átlagos augusztusi hetéhez képest közel háromszoros volt a kempingfelszerelés forgalma a Sziget Fesztivál idején, a teljes áruházi forgalomnövekedés pedig a 10%-ot is meghaladta.
A legnépszerűbb termékek a fentiek mellett az ásványvizek, üdítőitalok és alkoholos italok, valamint pékáruk és kifejezetten a fesztiválra kialakított grill menük voltak. A vevőszolgálatokon idén már a Sziget jegyek mellett pólót és papucsot is vásárolhattak a vásárlók.
Az áruház különösen figyelt arra, hogy tiszta, kulturált körülmények között vásárolhassanak be az áruház látogatói. Az áruház tisztaságának fenntartása érdekében a takarító személyzet létszámát növelték a takarítást sűrűbb rendszerben végezték, a parkolóban pedig sok szemetes, valamint ez alkalomból mobil WC-k kihelyezésére került sor. A megerősített biztonsági jelenlétnek, és a rendőrséggel és polgárőrséggel való szoros együttműködésnek köszönhetően komolyabb incidens nélkül tudtuk tudta kezelni az áruház a nem mindennapi vásárlói létszámot. Több mint 40 kasszát kinyitottak a pénztársoron is a gyors áthaladás érdekében a legforgalmasabb órákban, valamint több csomagmegőrzőt és idegen nyelvű információs pultokat is kialakítottak, ez utóbbiakat a helyi vásárlók is előszeretettel igénybe vették.
„Az odaadó és kitartó munkatársaimnak, a többi áruház és a központ besegítő munkatársainak és az éjszakai szervezésnek köszönhetően minden reggel kifogástalan állapotban vártuk a fesztiválozók mellett a hűséges vásárlóinkat is. A rendszeresen visszajáró vásárlóink az erőfeszítéseinket értékelték: a megszokott figyelmet, zavartalan kiszolgálást élvezhették a fesztivál idején is. A fesztiválozók pedig különösen megbecsülték a kellemes légkört és a fesztiválra szabott termékeinket, szolgáltatásainkat. Köszönöm a rendőrség és polgárőrség együttműködését is, zavartalan, rendkívül forgalmas, sikeres és emlékezetes hetet tudhatunk magunk mögött!” – összegezte a tapasztalatokat Pápai Ferenc, az Auchan Aquincum áruház igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >