Napelemes plakátokat használ a PepsiCo
Speciális módon reklámozta SunChips márkáját és környezetvédelmi elkötelezettségét a PepsiCo chipses divíziója az Egyesült Államokban.
A kanadai Juniper Pack
ügynökség által tervezett integrált
kampányban a napenergiával készült
óriásplakát mellett olyan sajtóhirdetés
is szerepelt ami a nap felé tartva láthatóvá
teszi a lap másik oldalán szereplő feliratot.
A zöld kampányok az utóbbi
időben az érdeklődés és egyben a támadások
kereszttüzébe is kerültek, mivel sok cég nem
stratégiája szerves részeként kezeli a
témát, inkább csak promóciós
okokból "zöldül be". Ebben az esetben
azonban a napelemes panelek kialakítása drágább
volt, mint maga a kampány, tehát szó sincs
arról, hogy a "jótétemények
promotálása" drágább, mint maga az
adomány vagy egyéb fejlesztés, figyelemfelkeltés
összege.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >