Napelemes plakátokat használ a PepsiCo
Speciális módon reklámozta SunChips márkáját és környezetvédelmi elkötelezettségét a PepsiCo chipses divíziója az Egyesült Államokban.
A kanadai Juniper Pack
ügynökség által tervezett integrált
kampányban a napenergiával készült
óriásplakát mellett olyan sajtóhirdetés
is szerepelt ami a nap felé tartva láthatóvá
teszi a lap másik oldalán szereplő feliratot.
A zöld kampányok az utóbbi
időben az érdeklődés és egyben a támadások
kereszttüzébe is kerültek, mivel sok cég nem
stratégiája szerves részeként kezeli a
témát, inkább csak promóciós
okokból "zöldül be". Ebben az esetben
azonban a napelemes panelek kialakítása drágább
volt, mint maga a kampány, tehát szó sincs
arról, hogy a "jótétemények
promotálása" drágább, mint maga az
adomány vagy egyéb fejlesztés, figyelemfelkeltés
összege.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >