Napelemes plakátokat használ a PepsiCo
Speciális módon reklámozta SunChips márkáját és környezetvédelmi elkötelezettségét a PepsiCo chipses divíziója az Egyesült Államokban.
A kanadai Juniper Pack
ügynökség által tervezett integrált
kampányban a napenergiával készült
óriásplakát mellett olyan sajtóhirdetés
is szerepelt ami a nap felé tartva láthatóvá
teszi a lap másik oldalán szereplő feliratot.
A zöld kampányok az utóbbi
időben az érdeklődés és egyben a támadások
kereszttüzébe is kerültek, mivel sok cég nem
stratégiája szerves részeként kezeli a
témát, inkább csak promóciós
okokból "zöldül be". Ebben az esetben
azonban a napelemes panelek kialakítása drágább
volt, mint maga a kampány, tehát szó sincs
arról, hogy a "jótétemények
promotálása" drágább, mint maga az
adomány vagy egyéb fejlesztés, figyelemfelkeltés
összege.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >