Nálunk még nincs igény a friss tormára
Kevesen tudják, de Magyarország Európa egyik legfontosabb tormaellátója. A Hungaro Torma Kft. az ország egyik jelentős exportőr cége, amelyik a belföldi piacon nincs jelen. Elsősorban azért, mert nincs igény a frissen csomagolt, jó minőségű tormára, tudjuk meg a cég képviselőjétől, Reviczky Évától.
– A magyar konyha hagyományosan csak ritka esetben használja fel frissen a tormát, amely véleményem szerint egyáltalán nincs a „helyén kezelve.” Pedig a mai világban mindenki az egészségről és az egészséges táplálkozásról szónokol – fejtette ki Reviczky Éva.Ezen szeretnének változtatni, ezért a torma kóstolására hamarosan roadshow-t indítanak. Mint Reviczky Évától megtudjuk, több alkalommal is próbálkoztak már reklámmal, tormára építkező süteményes receptekkel, televíziós műsorok szponzorációjával, de ezekből nem sikerült eredményt realizálni. Ehhez valószínűleg még több pénz kellene. Ám nem adják fel, és remélik, talán már idén megtörik a jég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >