Nálunk még nincs igény a friss tormára
Kevesen tudják, de Magyarország Európa egyik legfontosabb tormaellátója. A Hungaro Torma Kft. az ország egyik jelentős exportőr cége, amelyik a belföldi piacon nincs jelen. Elsősorban azért, mert nincs igény a frissen csomagolt, jó minőségű tormára, tudjuk meg a cég képviselőjétől, Reviczky Évától.
– A magyar konyha hagyományosan csak ritka esetben használja fel frissen a tormát, amely véleményem szerint egyáltalán nincs a „helyén kezelve.” Pedig a mai világban mindenki az egészségről és az egészséges táplálkozásról szónokol – fejtette ki Reviczky Éva.Ezen szeretnének változtatni, ezért a torma kóstolására hamarosan roadshow-t indítanak. Mint Reviczky Évától megtudjuk, több alkalommal is próbálkoztak már reklámmal, tormára építkező süteményes receptekkel, televíziós műsorok szponzorációjával, de ezekből nem sikerült eredményt realizálni. Ehhez valószínűleg még több pénz kellene. Ám nem adják fel, és remélik, talán már idén megtörik a jég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Halvány életjelet adott magyar gazdaság
A második negyedévben a szezonálisan és naptárhatással kiigazított, valamint kiegyensúlyozott…
Tovább olvasom >