Nálunk még nincs igény a friss tormára
Kevesen tudják, de Magyarország Európa egyik legfontosabb tormaellátója. A Hungaro Torma Kft. az ország egyik jelentős exportőr cége, amelyik a belföldi piacon nincs jelen. Elsősorban azért, mert nincs igény a frissen csomagolt, jó minőségű tormára, tudjuk meg a cég képviselőjétől, Reviczky Évától.
– A magyar konyha hagyományosan csak ritka esetben használja fel frissen a tormát, amely véleményem szerint egyáltalán nincs a „helyén kezelve.” Pedig a mai világban mindenki az egészségről és az egészséges táplálkozásról szónokol – fejtette ki Reviczky Éva.Ezen szeretnének változtatni, ezért a torma kóstolására hamarosan roadshow-t indítanak. Mint Reviczky Évától megtudjuk, több alkalommal is próbálkoztak már reklámmal, tormára építkező süteményes receptekkel, televíziós műsorok szponzorációjával, de ezekből nem sikerült eredményt realizálni. Ehhez valószínűleg még több pénz kellene. Ám nem adják fel, és remélik, talán már idén megtörik a jég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >290 millió forint a hétvégi adománygyűjtésen
244 tonna élelmiszeradományt adtak össze a vásárlók pénteken és szombaton…
Tovább olvasom >