Nálunk is sikeres a Nespresso
A Nespresso 2010 első kilenc hónapjában kiemelkedő eredményeket ért el világszerte. A márka értékesítési volumene átlagosan 20 százalékkal nőtt és ez a dinamika jellemezte a legnagyobb európai piacokat is.
A gazdasági válság nem érte el a Nespresso-t, ami a márka erejének, a folyamatos megújulásnak, a luxus minőségű Grand Cru kávéknak, a nemzetközi Boutique hálózatnak, az exkluzív Club hálózatnak és a tagok non-stop kiszolgálásának köszönhető.
A Nespresso 2008-ban lépte át a bűvös 2 milliárd svájci frank árbevételt és azóta is kétszámjegyű növekedést produkál. 2009-es árbevétele már elérte a 2,77 milliárd svájci frankot, idén pedig átlépheti a bűvös 3 milliárd svájci frankos határt is. A készülékeivel a kategóriájában mindeddig legtöbb design díjat kapott márkaként és a kapszula koncepció innovátoraként a Nespresso a folyamatos megújulást képviseli a luxus kávék és a kávégépek világában, s ezzel tartósan az exkluzív kapszulás kávé piac meghatározó szereplője világszerte.
A Nespresso az elmúlt hónapokban tovább növelte Boutique hálózatát, Shanghajban és New York-ban a közelmúltban, Münchenben pedig éppen ma nyílik új exkluzív Nespresso Boutique. Így 2010 végére már 220 Nespresso üzlet lesz világszerte. A Boutique-ok többsége a világhírű francia építész Francis Krempp munkáját dicséri és összehasonlíthatatlan színfoltot jelent a városok életében.
Budapesten is rendkívül népszerű a Nespresso Boutique, mely az egyedi atmoszférának és az itt megjelenő minőségnek köszönhetően szinte állandó teltházzal működik. A Nespresso ezért kétszeresére bővíti az Andrássy úton található Boutique-ot, mely decembertől megújult formában illetve új szolgáltatásokkal várja a minőségi kávézás szerelmeseit – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >