Nálunk is bemutatkoztak a MARTINI új üvegei
A magyarországi Formula 1 futamra időzítve mutatta be a MARTINI július 27-én új csomagolását Budapesten.
A 150 éves olasz italmárka 10 év után most nyúlt először emblematikussá vált palackformájához, hogy megújítsa és felfrissítse. A márka így szeretné megmutatni eredeti olasz hagyományait és a motorsportokkal összefonódott életérzését, másrészt fontos volt az is, hogy a márka új rajongótábora, a mostani fiatalok világképe más vizuális követelményeket támaszt a márkával szemben, mint akár csak a szüleik generációjának ízlése.
Kapcsolódó cikkeink
„Merthogy a martini olajbogyó nélkül…” – A nap képe
Aligha tudnánk megfelelően magas polcra helyezni a képeinken látható hordozható…
Tovább olvasom >A vodka, ami martiniért kiált
A vodka valamikori nem hivatalos definíciójában szerepelt, hogy (elvben) színtelen,…
Tovább olvasom >A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország
A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >