Nálunk is bemutatkoztak a MARTINI új üvegei
A magyarországi Formula 1 futamra időzítve mutatta be a MARTINI július 27-én új csomagolását Budapesten.
A 150 éves olasz italmárka 10 év után most nyúlt először emblematikussá vált palackformájához, hogy megújítsa és felfrissítse. A márka így szeretné megmutatni eredeti olasz hagyományait és a motorsportokkal összefonódott életérzését, másrészt fontos volt az is, hogy a márka új rajongótábora, a mostani fiatalok világképe más vizuális követelményeket támaszt a márkával szemben, mint akár csak a szüleik generációjának ízlése.
Kapcsolódó cikkeink
„Merthogy a martini olajbogyó nélkül…” – A nap képe
Aligha tudnánk megfelelően magas polcra helyezni a képeinken látható hordozható…
Tovább olvasom >A vodka, ami martiniért kiált
A vodka valamikori nem hivatalos definíciójában szerepelt, hogy (elvben) színtelen,…
Tovább olvasom >A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország
A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >