Nagyszabású ünnepi kampányt indított a szülinapos PENNY
25 évvel ezelőtt Szentesen nyitotta meg első magyarországi üzletét a PENNY Market. A negyedszázados jubileum kapcsán indította el 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi vállalata. Ennek részeként 25 napon keresztül értékes ajándékok várják a vásárlóikat: többek között 25 vadonatúj személygépkocsi is hamarosan gazdára talál!
Az elmúlt 25 évben a PENNY Market az ország egyik vezető kiskereskedelmi vállalatává nőtte ki magát: mára országszerte 226 üzlettel és három logisztikai központtal rendelkezik, amelyekben közel 4700 munkavállalót foglalkoztat. A mindig friss és kedvező árú termékekkel nem csupán a vásárlók, hanem gondoskodó és megbízható munkáltatóként több ezer kolléga szívébe is belopta magát a PENNY.
A 25 éves jubileum kapcsán az üzletlánc 25 ÉVE EGYÜTT elnevezéssel indította el nagyszabású, figyelemfelkeltő kreatívokkal megspékelt kampányát. A projektet egy nagy volumenű nyereményjáték kíséri, amelyben minden olyan vásárló részt vehet, aki augusztus 18. és szeptember 12. között valamelyik hazai PENNY üzletben vásárol, mivel naponta üzletenként 25 szerencsés visszanyeri vásárlása értékének 25%-át. Amennyiben a vásárló érvényes digitális vagy plasztik PENNY törzsvásárlói kártyáját felmutatja fizetéskor, további nyerési lehetősége is nyílik, hiszen hetente gazdára talál 25 darab, egyenként 25 000 Ft értékű PENNY Nyereménykártya is. Szeptember 16-án pedig arról is lehull a lepel, hogy kik vihetik haza az extra meglepetéseket; a 25 darab Citroën C3 típusú autó valamelyikét!
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >