Nagyszabású ünnepi kampányt indított a szülinapos PENNY
25 évvel ezelőtt Szentesen nyitotta meg első magyarországi üzletét a PENNY Market. A negyedszázados jubileum kapcsán indította el 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi vállalata. Ennek részeként 25 napon keresztül értékes ajándékok várják a vásárlóikat: többek között 25 vadonatúj személygépkocsi is hamarosan gazdára talál!
Az elmúlt 25 évben a PENNY Market az ország egyik vezető kiskereskedelmi vállalatává nőtte ki magát: mára országszerte 226 üzlettel és három logisztikai központtal rendelkezik, amelyekben közel 4700 munkavállalót foglalkoztat. A mindig friss és kedvező árú termékekkel nem csupán a vásárlók, hanem gondoskodó és megbízható munkáltatóként több ezer kolléga szívébe is belopta magát a PENNY.
A 25 éves jubileum kapcsán az üzletlánc 25 ÉVE EGYÜTT elnevezéssel indította el nagyszabású, figyelemfelkeltő kreatívokkal megspékelt kampányát. A projektet egy nagy volumenű nyereményjáték kíséri, amelyben minden olyan vásárló részt vehet, aki augusztus 18. és szeptember 12. között valamelyik hazai PENNY üzletben vásárol, mivel naponta üzletenként 25 szerencsés visszanyeri vásárlása értékének 25%-át. Amennyiben a vásárló érvényes digitális vagy plasztik PENNY törzsvásárlói kártyáját felmutatja fizetéskor, további nyerési lehetősége is nyílik, hiszen hetente gazdára talál 25 darab, egyenként 25 000 Ft értékű PENNY Nyereménykártya is. Szeptember 16-án pedig arról is lehull a lepel, hogy kik vihetik haza az extra meglepetéseket; a 25 darab Citroën C3 típusú autó valamelyikét!
Kapcsolódó cikkeink
Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fedezd fel az olasz ikont – új fejezetet nyit a MARTINI®
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Balatoni vörösbor történelmi sikere a világ legnagyobb borversenyén
A balatonfüredi Zelna Borászat történelmi sikert ért el a Decanter World Wine…
Tovább olvasom >Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >