Nagyszabású ünnepi kampányt indított a szülinapos PENNY
25 évvel ezelőtt Szentesen nyitotta meg első magyarországi üzletét a PENNY Market. A negyedszázados jubileum kapcsán indította el 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi vállalata. Ennek részeként 25 napon keresztül értékes ajándékok várják a vásárlóikat: többek között 25 vadonatúj személygépkocsi is hamarosan gazdára talál!
Az elmúlt 25 évben a PENNY Market az ország egyik vezető kiskereskedelmi vállalatává nőtte ki magát: mára országszerte 226 üzlettel és három logisztikai központtal rendelkezik, amelyekben közel 4700 munkavállalót foglalkoztat. A mindig friss és kedvező árú termékekkel nem csupán a vásárlók, hanem gondoskodó és megbízható munkáltatóként több ezer kolléga szívébe is belopta magát a PENNY.
A 25 éves jubileum kapcsán az üzletlánc 25 ÉVE EGYÜTT elnevezéssel indította el nagyszabású, figyelemfelkeltő kreatívokkal megspékelt kampányát. A projektet egy nagy volumenű nyereményjáték kíséri, amelyben minden olyan vásárló részt vehet, aki augusztus 18. és szeptember 12. között valamelyik hazai PENNY üzletben vásárol, mivel naponta üzletenként 25 szerencsés visszanyeri vásárlása értékének 25%-át. Amennyiben a vásárló érvényes digitális vagy plasztik PENNY törzsvásárlói kártyáját felmutatja fizetéskor, további nyerési lehetősége is nyílik, hiszen hetente gazdára talál 25 darab, egyenként 25 000 Ft értékű PENNY Nyereménykártya is. Szeptember 16-án pedig arról is lehull a lepel, hogy kik vihetik haza az extra meglepetéseket; a 25 darab Citroën C3 típusú autó valamelyikét!
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >