Nagyszabású nyereményjáték a Hervis hazai üzleteiben
Augusztus 18-ig vehetnek részt a Hervis vásárlók a nyereményjátékon. A koncepció és mechanizmus kreatív kidolgozása, a játék teljes körű lebonyolítása, valamint a kampányelemek megtervezése online és offline felületekre mind a Republic feladata volt.

A kampányt a Hervis Sports Magyarország megbízásából a Republic Group készítette elő
Kampánycél:
A nyár mindig remek alkalom a sport népszerűsítésére, az ügynökség csapata pedig ezúttal olyan kreatívokat alkotott, amelyek a mindennapi sportolás szeretetét hirdetik. A feltűnő látványvilággal a cél új vásárlók becsalogatása a Hervis üzletekbe, valamint valódi forgalom generálása.
Üzenet:
A Hervis mindig neked szurkol, hiszen nem kell élsportolónak lenni ahhoz, hogy mozogj.
Kreatív koncepció:
A kampány megalkotásánál a kreatív csapat abból az alapfelvetésből indult ki, hogy a megfelelő felszerelés és öltözet legalább olyan fontos a sikerhez, mint az elszántság, a kitartás, és az edzés. Egy igazi fitnesz rajongó egész évben sportol, a Hervis üzletekben pedig folyamatosan megtalálja azt a felszerelést, ami segít a képzeletbeli dobogóra kerülni. Minőségi sporteszközök, ruházat és kiegészítők széles választéka várja a vásárlókat, akik idén nyáron arra is esélyesek, hogy 500.000 Ft készpénzt, különböző összegű ajándékkártyát vagy egy Garmin okosórát nyerjenek.
“Kampányunkkal legfőképpen azokat a vásárlókat szeretnénk megszólítani, akik inspirációként tekintenek az élsportolókra, követik a nemzetközi sporteseményeket, de sportszeretetük túlmutat ezen. A testmozgás a mindennapjaik része, és a minőségre is adnak. Legalább annyira fontos számukra a stílusos és helyes öltözék, mint maga a sport.”
– Pankotai-Háber Nikolett Head of Marketing, Hervis Sports Magyarország
“Koncepciónk lényege, hogy bárki bele tudja magát képzelni, a kreatívokon látható szettekbe. Abból az alapgondolatból indultunk ki, hogy a Hervisben minden megtalálható, ami a sikerhez kell. A vizuáljaink is azt üzenik; a csúcsminőség megvan, a csúcsteljesítményhez már csak te kellesz.”
– Boér Anna Client Service Director, Republic Group
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >