Nagyszabású nyereményjáték a Hervis hazai üzleteiben
Augusztus 18-ig vehetnek részt a Hervis vásárlók a nyereményjátékon. A koncepció és mechanizmus kreatív kidolgozása, a játék teljes körű lebonyolítása, valamint a kampányelemek megtervezése online és offline felületekre mind a Republic feladata volt.
Kampánycél:
A nyár mindig remek alkalom a sport népszerűsítésére, az ügynökség csapata pedig ezúttal olyan kreatívokat alkotott, amelyek a mindennapi sportolás szeretetét hirdetik. A feltűnő látványvilággal a cél új vásárlók becsalogatása a Hervis üzletekbe, valamint valódi forgalom generálása.
Üzenet:
A Hervis mindig neked szurkol, hiszen nem kell élsportolónak lenni ahhoz, hogy mozogj.
Kreatív koncepció:
A kampány megalkotásánál a kreatív csapat abból az alapfelvetésből indult ki, hogy a megfelelő felszerelés és öltözet legalább olyan fontos a sikerhez, mint az elszántság, a kitartás, és az edzés. Egy igazi fitnesz rajongó egész évben sportol, a Hervis üzletekben pedig folyamatosan megtalálja azt a felszerelést, ami segít a képzeletbeli dobogóra kerülni. Minőségi sporteszközök, ruházat és kiegészítők széles választéka várja a vásárlókat, akik idén nyáron arra is esélyesek, hogy 500.000 Ft készpénzt, különböző összegű ajándékkártyát vagy egy Garmin okosórát nyerjenek.
“Kampányunkkal legfőképpen azokat a vásárlókat szeretnénk megszólítani, akik inspirációként tekintenek az élsportolókra, követik a nemzetközi sporteseményeket, de sportszeretetük túlmutat ezen. A testmozgás a mindennapjaik része, és a minőségre is adnak. Legalább annyira fontos számukra a stílusos és helyes öltözék, mint maga a sport.”
– Pankotai-Háber Nikolett Head of Marketing, Hervis Sports Magyarország
“Koncepciónk lényege, hogy bárki bele tudja magát képzelni, a kreatívokon látható szettekbe. Abból az alapgondolatból indultunk ki, hogy a Hervisben minden megtalálható, ami a sikerhez kell. A vizuáljaink is azt üzenik; a csúcsminőség megvan, a csúcsteljesítményhez már csak te kellesz.”
– Boér Anna Client Service Director, Republic Group
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >