Nagyot zsugorodott a Tesco nyeresége
A Tesco tavalyi 2,81 milliárd fontos nettó profitja idén 124 millió fontra mérséklődött.
A nagymértékű csökkenést az Egyesült Királyságbeli ingatlan eszközök 804 millió fontnyi leértékelése és az USA-ban felfüggesztett „Fresh & Easy” lánc 1,2 milliárd fontnyi leírása magyarázza. További 495 millió fontnyi goodwill leírás jött össze Lengyelországból, Csehországból és a Törökországból.
Philip Clarke vezérigazgató úgy nyilatkozott, a Tesco több évnyi agresszív nemzetközi terjeszkedés után újra a hazai piacra koncentrál, és az új stratégia részeként egyfajta méretcsökkentést kívánnak végrehajtani a nagyobb boltoknál. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >