Nagyot változtak az ünnepek közeledtével a vásárlói szokások
Megfontoltabbak lehetnek a vásárlók a Black Friday és a karácsonyi szezon közeledtével, bár az amerikaiak 20 %-a többet akar költeni, mivel így akarják feledni a koronavírus okozta borongós fél év emlékét.

Másként lesz minden
Ezzel szemben tízből csak egy brit tervezi, hogy többet költ az ünnepekre, legalábbis a JRNI felmérése ezt mutatja.
A kutatásból az is kiderül, hogy a vásárlók a biztonságos boltokat, valamint az online lehetőségeket részesítik előnyben, a modern technológiát pedig nem csupán kényelmessége miatt szeretik.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony 2025: korábban kezdünk, tudatosan költünk, az AI-jal válogatunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >