Nagyot változtak az ünnepek közeledtével a vásárlói szokások
Megfontoltabbak lehetnek a vásárlók a Black Friday és a karácsonyi szezon közeledtével, bár az amerikaiak 20 %-a többet akar költeni, mivel így akarják feledni a koronavírus okozta borongós fél év emlékét.

Másként lesz minden
Ezzel szemben tízből csak egy brit tervezi, hogy többet költ az ünnepekre, legalábbis a JRNI felmérése ezt mutatja.
A kutatásból az is kiderül, hogy a vásárlók a biztonságos boltokat, valamint az online lehetőségeket részesítik előnyben, a modern technológiát pedig nem csupán kényelmessége miatt szeretik.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogottabb költésre készülnek a németek Black Friday alkalmával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsony 2025: korábban kezdünk, tudatosan költünk, az AI-jal válogatunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszertanúsítvány az ultrafeldolgozott összetevőktől mentes termékeknek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025 szeptemberében átlagosan 0,4 százalékkal elmaradtak az előző hónaphoz képest és 2,4 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
