Nagyot változtak az ünnepek közeledtével a vásárlói szokások
Megfontoltabbak lehetnek a vásárlók a Black Friday és a karácsonyi szezon közeledtével, bár az amerikaiak 20 %-a többet akar költeni, mivel így akarják feledni a koronavírus okozta borongós fél év emlékét.
Ezzel szemben tízből csak egy brit tervezi, hogy többet költ az ünnepekre, legalábbis a JRNI felmérése ezt mutatja.
A kutatásból az is kiderül, hogy a vásárlók a biztonságos boltokat, valamint az online lehetőségeket részesítik előnyben, a modern technológiát pedig nem csupán kényelmessége miatt szeretik.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a Mátrix Közhasznú Alapítvány
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024. évi: 11 ezerrel kevesebb cég: a 2024-es cégtrendek számokban
A működő társas vállalkozások száma 11 ezerrel csökkent 2024 végére.…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >